Re: [albertan] wola boga Wakan Alo

1. Data: 2003-06-13 16:54:56

Temat: Re: [albertan] wola boga Wakan Alo
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jun 2003 from pl.sci.filozofia
message-id= news:bccmh4$qor$1@news.onet.pl :

> To pytanie mnie dręczy od czasu, gdy pierwszy raz usłyszałem tę nazwę.
> Co to znaczy, że "to naturalne i realne bóg" nazywa się "Wakan Alo"?

Trudno nam sie porozumiewać nieadekwatnym językiem polskim.
Jakbym ci napisał, ze jestem wyznawcą wakan, to nie wiedzialbys o co
chodzi, bo znikoma ilość Polaków ma pojęcie co to jest wakan.

Musze wiec siegac do żydowskiej tradycji religijnej, ktora dominuje w
Polsce.

'Wakan Alo' to po prostu nazwa objektu. Sama w sobie nie ma jakiegos
specjalnego znaczenia. Cos w rodzaju "Bóg Alo".

Ważne znaczenie ma jednak "to naturalne i realne bóg/wakan".
Wyrażenie to oznacza bowiem, ze bóg, ktore ja wyznaje i któremu ja służę,
jest realne i naturalne z założenia, z dogmatu i aksjomatu.

Ja sam niewiele moge powiedziec o moim bogu, moim wakan, ale moge zawsze
powiedziec z całą pewnościa, 100% pewnością, że ono jest realne i że jest
naturalne. Nie jest więć ono zmyślone, urojone, konfabulowane.
Jest to bóg realnego świata, czyli takie bóg, takiego świata, który nie
jest zależne od fantazji człowieka.

Kiedyś na Ziemi nie było żadnego człowieka(!!!) a to realne i naturalne bóg
i realny świat mimo to istniały!

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

1. Data: 2003-06-13 18:48:08

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czuje sie czlowiekiem tolerancyjnym. Uwazam, ze kazdy moze wierzyc w o mu
sie zywnie podoba (np. pien drzewa lub 2 zlozone galazki), byleby to nie
szkodzilo innym. Rozumiem, ze wiekszosci ludzi potrzebna jest religia. Ale
zrozumiec nie moge dlaczego umiesciles tu swoj post. Piszesz, ze Twoja
religia opiera sie na madrosci i zdobywaniu wiedzy. Moze czas przestudiowac
netykiete?
Pozdrawiam, tdrk

1. Data: 2003-06-13 20:33:48

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:Xns9399C06813866albrtn@213.180.128.20>
alt.religion.albertanism napisał(a):

> Z dobrymi życzeniami,

Albert, grupy zes pomylil...
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Wszystko jest gownem oprocz moczu

1. Data: 2003-06-13 20:34:35

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jun 2003 from pl.sci.psychologia message-
id= news:Xns9399E5876738FKOMINEK@127.0.0.1 :

> Albert, grupy zes pomylil...

;-)

1. Data: 2003-06-13 20:47:57

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jun 2003 from pl.sci.psychologia message-
id= news:bcd69j$kjf$2@atlantis.news.tpi.pl :

> Ale zrozumiec nie moge dlaczego umiesciles tu swoj post.

Wyjasniam. Psychologia to nauka zajmujaca sie dusza ludzka - nauka o duszy.
Bog zas, a dokladniej Wakan Alo, jako najwazniejsze odniesienie w sprawach
duszowych, źrodło mądrosci, ma wpływ na dusze ludzkie i jest dla ich
szczescia waznym objektem.
Dlatego psychologia nie powinna ignorowac Wakan Alo ani rozwoju duszy.

> Piszesz, ze Twoja religia opiera sie na madrosci i zdobywaniu wiedzy.

Tak. Dlatego ludzie zajmujacy sie psychologią powinni nabyc wiedze o bogu
Wakan Alo aby ja uzyc dla korzysci ludzi. Psychologia jako wiedza bez
madrosci jest szkodliwa dla ludzi.

1. Data: 2003-06-13 21:03:25

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:Xns9399E5A546F26albrtn@213.180.128.20>

> ;-)

No nie mow, ze ten usmiech trzyma cie jeszcze po ostatnim piwku...;->>
Nastepnym razem bedzie wodka :)

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Gdy mezczyzna prosi dzis o reke kobiety, to znaczy, ze reszte mial juz wczesniej

1. Data: 2003-06-13 21:08:32

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczescia waznym objektem.
> Dlatego psychologia nie powinna ignorowac Wakan Alo ani rozwoju duszy.

Sklad chemiczny mydla tez ma wplyw na psychologiczny aspekt czlowieka (bo
np. ladny aromat i czystosc lepiej wplywa na nasze samopoczucie niz smrod i
brud). Mimo to, nikt tu o tym nie pisze.
Co do Twojego tematu: nie lepsza bylaby pl.soc.religia?

Dobra, a co z netykieta?

1. Data: 2003-06-13 21:25:58

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jun 2003 from pl.sci.psychologia message-
id= news:Xns9399EA8C778E8KOMINEK@127.0.0.1 :

> No nie mow, ze ten usmiech trzyma cie jeszcze po ostatnim piwku...;->>
> Nastepnym razem bedzie wodka :)

Wodka to za wiele jak na moja glowe... tamto male piwo było w sam raz na
przeplukanie gardła mówcy... :-)

Z dobrymi życzeniami,

1. Data: 2003-06-13 21:29:07

Od: "puesto" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

alt.religion.albertanism <i...@o...pl>
napisał:

> Wyjasniam. Psychologia to nauka zajmujaca sie dusza ludzka - nauka o duszy.

to archaiczna definicja, może w XIX wieku tak ją definiowano, kiedy
rozwijała sie na podłożu filozofi ;)wspólczesna psychologia opiera sie na
bardziej zoperacjonalizowanych konstruktach
pozdrówka ;)
aneta

1. Data: 2003-06-13 21:33:38

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jun 2003 from pl.sci.psychologia
message-id= news:bcdegr$736$1@atlantis.news.tpi.pl :

> [...]
> niz smrod i brud). Mimo to, nikt tu o tym nie pisze.
> Co do Twojego tematu: nie lepsza bylaby pl.soc.religia?

Byla by lepsza.
Dlatego tam jest setki moich postow a tu mniej.
A najwiecej jest w alt.religion.albertanism

Dlaczego stawiasz sie w roli cenzora i pouczacza proroka?
Czepiasz sie mnie bo nie potrafisz skojarzyc boga z dusza a duszy z
psychologia. Ale sam zaczynasz watki osobiste i to ci jakos nie
przeszkadza.

Nie chcesz moich tekstow czytac to nie czytaj i nie wymagaj abym ci
tlumaczyl moich tekstow jak dziecku.

Ja mam moja inteligencje i madrosc i sam potrafie rozsadzic, gdzie moje
teksty moga zostac wyslane. Nie fatyguj sie i nie pouczaj mnie juz.

--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

Król i żebrak
sen
Może ktoś ukierunkuje ...
male badania nad miloscia w sieci do pracy semestralnej - prosba o udzial
[OT] Ankieta