Re: [albertan] przerywanie ciazy

1. Data: 2004-04-12 12:00:27

Temat: Re: [albertan] przerywanie ciazy
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie obrzucam katolikow jako ludzi wyznajacych
> wynaturzona i falszywa religie. Katoliki sa jedynymi
> rodzicami w naturze, ktorzy pragna miec kalekie i chore
> dzieci!

bibibibibi
/TROLL detected !/

/|
<\

pipipipi
target aiming
biiipbiiip

--- o ---

/target locked/

\o/
--- | ---
/ \

titititi
plonkownica armed
FIRE!
wziut!!!
*PLONK*
/target plonked/
_
( (
____) \
(__) \__
(__) MISSION COMPLETED!
(__)_______ TA-DA!

2. Data: 2004-04-18 21:49:17

Temat: Re: [albertan] wyznawcy
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 18 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:Xns94CFEAF1CC3Dthomasedison@193.42.231.152
signed by EDI:

> Ja bym nawet mogl zostac takim albertaninem, jesli to nie
> bedzie nic kosztowac.

Nie potrzebuje studentow, ktorzy nie maja do mnie szacunku
i drwia publicznie ze mnie.
Dziekuje, nie. Szukaj innego proroka dla siebie.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

3. Data: 2004-04-19 16:49:29

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"alt.religion.albertanism" <A...@o...pl>
wrote in message news:Xns94D0782597284albrtn@130.133.1.4...
> Od poczatku bawilo mnie twoje oburzenie i przesada...
> Jestem przeciez tylko jednoosobowym wariatem...
> Oprocz kilku ludzi, nikt nie rozumie moich idei nawet.

No wiesz pewne zachowania były podobne do ludzi typu Kacmajora.