album 163

11. Data: 2006-01-28 15:35:58

Temat: Re: album 163
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joe" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
news:drfglj$g6o$1@kontener.atcom.net.pl...

> Hej, a może się da z xin skopiować te krzaczki z tytułów poszczególnych
> działów!

Może sie da...tylko najpierw musi odwisnąć ;-)
Dodo

12. Data: 2006-01-28 18:30:16

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dodo napisał:
> Użytkownik "Joe" <j...@k...pl> napisał w wiadomości

> Może sie da...tylko najpierw musi odwisnąć ;-)
> Dodo

nie wiem jak xin ale 163 to koreanskie strony ;)
kasias

13. Data: 2006-01-29 08:23:32

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie wiem jak xin ale 163 to koreanskie strony ;)

xin to chyba cińska stronka

Dodo

14. Data: 2006-01-29 09:59:38

Od: "Jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem jak xin ale 163 to koreanskie strony ;)
> kasia

Może i koreańskie, ale po chińsku, bo babelfish.altavista po zadeklarowaniu
koreańskiego wywala błąd, a chiński tłumaczy. Przeglądarka też mi melduje, że
to chiński.
Jandulka

Miarki wzrostu
[Wrocław] zdjęcia ze styczniowego spotkania - zapraszam
Sporo wszystkiego...
Do Iwy (Orlis)
Teletubisie