ale mnie naszlo :-)

1. Data: 2002-09-13 12:19:21

Temat: ale mnie naszlo :-)
Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w "Kramie z robotkami" (nr 7-8/2002) znalazlam extra wzor zebry
wypietej pupcia na ogladajacych. wsiadlam w auto i prosto do pasmanterii po
11 mulin. meza nie ma, wiec obiadu tez nie bylo :-) siedzialam do 3 w nocy
nad tym, dzisiaj tez caly dzien. wymarzylam sobie te zeberke w sypialni.
wiadomo, szewc chodzi boso i u mnie nie uswiadczysz niemal zadnego mojego
"dziela". niestety mam malo czasu, bo za tydzien bierzemy slub koscielny i
wiadomo jak to jest.... ale zebra jest naprawde sliczna. szkoda, ze nie mam
skanera. ale moze ktoras z Was ma i jak by ktos byl zainteresowany... w
kazdym razie bardzo milo sie ja wyszywa.

maja (rzeszow) - chyba nie bede nic jesc caly tydzien, bo w sukni slubnej
ledwo oddycham ;-)))))

1. Data: 2002-09-14 09:53:47

Temat: Re: ale mnie naszlo :-)
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw - wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Pewnie teraz masz
dużo pracy z przygotowaniem się do uroczystości, ale wiadomo zebra nie może
czekać.
To powodzenia,
pozdrawiam,
Dorota

1. Data: 2002-09-14 15:15:22

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości
byl zainteresowany... w
.

> maja (rzeszow) - chyba nie bede nic jesc caly tydzien, bo w sukni slubnej
> ledwo oddycham ;-)))))

ja też w swojej ledwo oddychalam, taki model, ooooo

wkn :)

1. Data: 2002-09-14 20:59:43

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

widziałam dzisiaj tą zebrę jest naprawdę cuowna i wcale sie nie dziwię ze
cię tak naszło

udanego wesela esterka

1. Data: 2002-09-16 07:31:14

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego najlepszego!!!!!! Ja w mojej sukience nie mogłam podnosić rąk do
góry w tańcu, bo miała takie wąskie rękawy..........
A tak poza tym, to chcę tę zebrę, plizzzzzzzzzzzzzz.
W ogóle chcę wszystkie śmieszne zwierzaki, trochę już mam, więc mogę się
wymieniać jakby co...

1. Data: 2002-09-16 08:55:52

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze ! wyszywam ta zeberke i co wyszyje, to zaznaczam na CZERWONO !
zniszczylam sobie schemat, nie pomyslalam, ze ktos moze chciec zebre :((((
jezeli ktoras to ma ("kram" 7-8/2002 lipiec-sierpien), to prosze o
udostepnienie wszystkim zainteresowanym.

maja (wlasnie wyszywam ogon zebrze)

1. Data: 2002-09-16 11:47:10

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| jezeli ktoras to ma ("kram" 7-8/2002 lipiec-sierpien), to prosze o
| udostepnienie wszystkim zainteresowanym.

Mam ten nr.. i mogę to dziś wieczorkiem zeskanować.. mówić kto jest jeszcze
chętny... ;)

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2002-09-16 13:39:03

Od: "jolad" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten nr.. i mogę to dziś wieczorkiem zeskanować.. mówić kto jest jeszcze
> chętny... ;)
>
> mruweczko popracuj dla mnie i rzuc mi zeberke -dzieki
jolad

1. Data: 2002-09-16 20:42:38

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy ja tez mogę ślicznie prosić???
na adres e...@p...onet.pl
z góry dziękuję i pozdrawiam esterka

1. Data: 2002-09-16 21:23:08

Od: "Magda B." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też poproszę ....bardzo ładnie i mocno/....

do Esterki
Nowe wzory xxx na rosyjskiej stronce
witam niesmialo, ale serdecznie!
co macie aktualnie w "robocie" :))