ale obiad szykuje...

1. Data: 2003-05-28 14:12:25

Temat: ale obiad szykuje...
Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

mlode ziemniaki ze skawrkami ze sloniny posypane koperkiem plus sadzone jajo
ze szczypiorkiem i do tego kefir
mniam juz sie doczekac nie moge :)

pzdr
Gosia

1. Data: 2003-05-28 14:32:49

Temat: Re: ale obiad szykuje...
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mlode ziemniaki ze skawrkami ze sloniny posypane koperkiem plus sadzone
> [...]

Nic mi nie mów!!
Od poniedziałku kisiel, suchary, mięta i kleik, kisiel, suchary, mięta i
kleik, kisiel, suchary...
Dziś w pracy koleżanka zrobiła sobie kromkę świeżego, białego chleba z
masełkiem i pokrojonym w plaseterki, obranym ze skórki ogóreczkiem, posypała
to wszystko solą i na moich oczach zjadła...
jak to wszystko pachniało...
jak nam życie powonienie zabija, że dopiero jak parę dni pogłodujemy, to
czujemy smaki i aromaty...

z myślami, że to może w żołądku zalęgli się OBCY i zaraz uprowadzą

1. Data: 2003-05-29 08:41:27

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> mlode ziemniaki ze skawrkami ze sloniny posypane koperkiem plus sadzone
jajo
> ze szczypiorkiem i do tego kefir
> mniam juz sie doczekac nie moge :)

To mi przypomnialo wczorajsze zdarzenie. Wracam z pracy, maz in spe
rozmrozil juz zeberka. No to ja te zeberka (przyprawione) siup na patelnie
do befsztykow. Zeberka pieknie skwiercza, tluszczyk sie wytapia, aromacik
wlazi wszedzie, gdzie sie da, na stole wznosza sie juz dumnie ketchup i
musztarda. Przy stole siedzi maz in spe, a w jego oczach mozna odczytac
dramatyczne wolanie "krolestwo za zeberka!".
W kulminacyjnym momencie ja nadchodze, stawiam patelnie z szalejacymi od
goraca kawalkami mieska, razem siadamy i zatopiwszy uzebienie w tej
ambrozji, delektujemy sie chwila. Naprzeciw nas tkwi zrodlo reklaksu, czyli
telewizor. My wiec odruchowo wzrok w ten przedmiot, a tam program o zdrowiu.
I pan mowi: SALATKI,SALATKI,SALATKI, bo to nas uchroni przed miazdzyca i
alzheimerem.
A maz in spe do mnie: wiesz co, [tu przerwa, mniam,mniam,mniam], lepszej
salatki w zyciu nie jadlem :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-29 09:05:48

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> mlode ziemniaki ze skawrkami ze sloniny posypane koperkiem plus sadzone
> [...]

nic nie mow!! o takich pychotach bo skonczy sie na tym, ze samazrobie taki
obiadek;)))))))))))))

***agatka****

1. Data: 2003-05-29 09:19:08

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> [...]
> salatki w zyciu nie jadlem :))
>
> Kruszynai miał racje czy ktoś jadł kiedyś lepsza sałatkę od tej. no może
jeszcze lepsza sałatka to golonka w piwie

pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2003-05-29 10:34:52

Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze lepsza sałatka to golonka w piwie

hehe moj tata od zawsze twierdzi na przyklad ze z ciast to on najbardziej
śledzie lubi :)

pzdr
Gosia

1. Data: 2003-05-29 10:41:56

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe moj tata od zawsze twierdzi na przyklad ze z ciast to on najbardziej
> śledzie lubi :)

A Musierowicz pamiętacie? Tam ojciec Ignacy mawiał, że "ze wszystkich
słodyczy najbardziej lubię kiszone ogórki"
Kurrcze jak miał na imię ten dzieć, który podpalał firanki bawiąc się w
Nerona i który dorósłszy ożenił się z Pulpecją (ale ntg, OT i w ogóle)?

1. Data: 2003-05-29 11:32:47

Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

At 12:41 PM 5/29/2003 +0200, you wrote:

>A Musierowicz pamiętacie? Tam ojciec Ignacy mawiał, że "ze wszystkich
>słodyczy najbardziej lubię kiszone ogórki"

niee, to nie ojciec Borejko mowil, tylko dziadek Zak, i zdaje sie, ze nie
byly to kiszone ogorki, tylko boczek albo schabowy....

>Kurrcze jak miał na imię ten dzieć, który podpalał firanki bawiąc się w
>Nerona i który dorósłszy ożenił się z Pulpecją (ale ntg, OT i w ogóle)?

Bobcio z Szostej Klepki. Ten sam, ktory malowal pisanki z Hitlerem:)

a zeby bylo NT, to bardzo lubie ksiazki kucharskie Musierowicz, te z
przepisami jej postaci ksiazkowych, i te
mitologiczno-literaturowo-tradycyjna:).

tez lubicie?

Agnieszka

DBDG

1. Data: 2003-05-29 13:01:45

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bobcio z Szostej Klepki. Ten sam, ktory malowal pisanki z Hitlerem:)
wszystko pokrecilam ;)) czas wrócic do lektur ;))

> a zeby bylo NT, to bardzo lubie ksiazki kucharskie Musierowicz, te z
> przepisami jej postaci ksiazkowych, i te
> mitologiczno-literaturowo-tradycyjna:).
>
> tez lubicie?

lubicie, lubicie :) mi sie podobalo jak Nutria stala i gotowala kuskus i
sobie myslala, ze taka królewna czekajaca na powracajacego ksiecia to tylko
kuskus mogla gotowac, bo nic innego do ksiezniczki nie pasuje :))

pzdr

1. Data: 2003-05-29 18:30:43

Od: "Jemima" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a zeby bylo NT, to bardzo lubie ksiazki kucharskie Musierowicz, te z
> przepisami jej postaci ksiazkowych, i te
> [...]

uwielbiam
dzieki ksiazkom Musierowicz nauczylam sie i polubilam gotowac

a tak na ta pore roku polecam gazpacho wg siostr Boreko :)
pozdrawiam
Jemima
> a zeby bylo NT, to bardzo lubie ksiazki kucharskie Musierowicz, te z
> przepisami jej postaci ksiazkowych, i te
> [...]

Przyprawy kuchni azjatyckiej - gdzie kupic?
Grillowanie
Kuchnia karmiącej ???
Pomidory suszone -Help!
truskawki