alergia a biorezonans

1. Data: 2005-06-01 12:48:40

Temat: alergia a biorezonans
Od: "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

czy ktoś z Was miał doczynienia leczeniem alergii za pomocą biorezonansu??
cierpię na alergie związaną z pylenieniem traw, udałem się do alergologa,
który zaaplikował mi dietę, która eliminuje cukry i produkty z mąki
pszennej, twierdząc że przyczyną alergii jest przerost grzyba candida
albicans w organizmie

testy i leczenie (odczulanie) prowadzone jest przy uzyciu biorezonansu
(chyba Vega), terapia wygląda dziwnie, mam podłączane elektrody.

ponieważ płacę dosc duzo za taką "dziwną" terapię chciałbym was zapytać czy
mieliście kiedykolwiek okazję leczyć sie podobna metoda???
wiem ze istnieje kilka innych gabinetow leczacych ta metoda. czy jest ona
skuteczna?? czy nie jest to przypadkiem sposob na wyciaganie pieniedzy???

pozdrawiam
michał zdziarski

2. Data: 2005-06-01 22:59:43

Temat: Re: alergia a biorezonans
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Jun 2005 14:48:40 +0200, Michał Zdziarski wrote:

[...]
> ponieważ płacę dosc duzo za taką "dziwną" terapię chciałbym was zapytać czy
> mieliście kiedykolwiek okazję leczyć sie podobna metoda???
[...]

Pewnie ktoś się wyleczył. Znaczna utrata gotówki potrafi spowodować
różne efekty uboczne - łącznie z ustąpieniem niektórych dolegliwości.

Proponowałbym dać sobie spokój z tym "specjalistą" i poszukać jakiegoś
lekarza. Chyba, że z założenia szukałeś metod niekonwencjonalnych.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

3. Data: 2005-06-02 07:30:42

Od: "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Proponowałbym dać sobie spokój z tym "specjalistą" i poszukać jakiegoś
> lekarza. Chyba, że z założenia szukałeś metod niekonwencjonalnych.

leczyłeś się kiedyś tą metodą??
lub słyszałeś o kimś kto się leczył?? i jakie były rezultaty???

wiem że wygląda to dziwnie, chodzi mi o przypadki leczenia tą metodą i
rezultaty.

pozdrawiam
Michał Zdziarski

4. Data: 2005-06-02 10:04:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Jun 2005 09:30:42 +0200, Michał Zdziarski wrote:

> leczyłeś się kiedyś tą metodą??
> lub słyszałeś o kimś kto się leczył?? i jakie były rezultaty???

Przeszukaj archiwum grupy.

Ja się tym nie traktowałem i nie mam zamiaru. Jeśli mam ochotę na magię,
to kupuję kolejny tom Harry'ego Portera.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

na co chorowal Marek Sell ?
Veraderm
fale mózgowe - fale beta
powiekszony wezel chlonny- wyciecie- watpliwosci
Przeszczep soczewki