alkoholik czy nie?

11. Data: 2007-04-05 20:46:07

Temat: Re: alkoholik czy nie?
Od: Abstynent <b...@W...net> szukaj wiadomości tego autora

Ole Bule wrote:

> [...]
> alkoholizm zdefiniuje.
>
> Moim skromnym zdaniem, o alkoholizmie (podobnie jak o narkomanii,
> workoholizmie, uzaleznieniu od sexu, itp) mozna mowic wtedy kiedy ta forma
> spedzania :-) wolnego czasu przejmuje kontrole nad zyciem.
>
> Slowem, nie jest alkoholikiem ten kto pije duzo, ani nawet czesto jesli
> nawyk ten nie bierze gory nad praca, rodzina, kontaktami z innymi.
> Wliczylbym rowniez kwestie zdrowotne; jesli kac nie przeszkadza w
> codziennosci to... alkohol pity w miare nie szkodzi nawet w najwiekszych

Glupstwa pleciesz...
- i nie mowie tego zlosliwie, tylko nie zabieraj, prosze glosu na temat o
ktorym, jak widze nie masz zielonego pojecia...

12. Data: 2007-04-07 12:39:31

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie *pl.soc.uzaleznienia*, dnia 5 kwiecień (czwartek),
znalazłem donos TW *Abstynent*,
o treści cytowanej poniżej:

> Powiedzialbym raczej "chorego"..

Chory to on jest wtedy jak się zdiagnozuje.
--
...:::WISKOLER:::...

Stirlitz szedł nocą przez las. Nagle zobaczył na drzewie świecące oczy.
- Sowa - pomyślał Stirlitz.
- Sam jesteś sowa - pomyślał Bormann.

13. Data: 2007-04-07 20:21:33

Od: Abstynent <b...@W...net> szukaj wiadomości tego autora

...:::WISKOLER:::... wrote:

> Na grupie *pl.soc.uzaleznienia*, dnia 5 kwiecień (czwartek),
> znalazłem donos TW *Abstynent*,
> o treści cytowanej poniżej:

> Chory to on jest wtedy jak się zdiagnozuje.

Chmmmm....,
- to twierdzisz, ze chory np. na cukrzyce dopiero po zdiagnozowaniu dostaje
tej choroby...?

Poza tym - zdrowych, spokojnych, a przede wszystkim bezalkoholowych Swiat...

14. Data: 2007-04-08 15:58:22

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie *pl.soc.uzaleznienia*, dnia 7 kwiecień (sobota),
> [...]

> tej choroby...?
>
> Poza tym - zdrowych, spokojnych, a przede wszystkim bezalkoholowych Swiat...

Ja nie twierdzę, ja wiem. Spytaj się takiego spod sklepu czy jest chory, to
Ci odpowie: pewnie, głowa mnie boli i suszy mnie.
Zupełnie czym innym jest być chorym a zupełnie czym innym wiedzieć o tym.
Jeszcze nie spotkałem na swojej drodze alkoholika PRZED diagnozą, który
mówiłby o sobie że jest chory.
Z tym że trzeba rozgraniczyć o czym mówimy, czy o tym że kogoś uważamy za
czynnego alkoholika czy o kimś kto jest zdiagnozowanym i niepijącym chorym
człowiekiem.. Natomiast o cukrzycy to Ci lekarz powie, a nie Ty sam. W
wypadku alkoholizmu, żaden lekarz tego nie wmówi pacjentowi. No chyba że
weźmiemy wypisy ze szpitala w których mu to znaleźli.
Jest teraz tylko pytanie czy on to przyjął do wiadomości i coś dalej robi w
kierunku leczenia czy nie.

Również zdrowych i spokojnych świąt... Zwłaszcza modreatorom grupy...
--
...:::WISKOLER:::...

Ktoś zapukał do drzwi.
-Bormann - pomyślał Stirlitz
-Tak, to ja - pomyślał Bormann

15. Data: 2007-05-26 13:09:55

Od: "bartek" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abstynka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ole Bule" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
>
> Jedna z bardziej rozpowszechnonych bzdur. Inne mity dotyczące alkoholu i
> picia znaleźć można tutaj: http://aaopole.republika.pl/m4.html
>

> --
> Pozdrawiam serdecznie,
> Abstynka
Uważam że ten co pije co dzień to nie może obejsć sie bez alkoholu co
oznacza że jest alkoholikiem
Pozdro Bartek.

16. Data: 2007-05-27 14:23:19

Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

*bartek* ni au koto ha itsumo tanoshii

> Uważam że ten co pije co dzień to nie może obejsć sie bez alkoholu co
> oznacza że jest alkoholikiem

Coś w tym jest. Ale alkoholizm polega na czymś zupełnie innym. To jest cel i
sens życia, ciągłe upijanie się. Na tym polega alkoholizm, że nie wyobrażasz
sobie życia bez butelki.

--
ALEX Lodzermensch, Pod Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie
tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej

Tworczosc...
Królowa stołu
Re: Okoń
Już świta