alkoholik w rodzinie-poradzcie

1. Data: 2006-12-26 18:50:51

Temat: alkoholik w rodzinie-poradzcie
Od: "ep" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam meza alkoholika.wlasciwie zawsze marudzil ale od jakiegos czasu ciagle
czepia sie wszystkiego wyzywa nas od chamow i wariatow,.jest po studiach(co
ciekawe) bardzo dlugo znosilam to w milczeniu ale juz nie wytrzymuje-co
byscie poradzili (mamy dorosle dzieci)
z gory dziekuje

2. Data: 2006-12-26 19:07:47

Temat: Re: alkoholik w rodzinie-poradzcie
Od: zielski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-12-2006 o 19:50:51 ep <q...@p...onet.pl> napisał(a):

[...]
> ciekawe) bardzo dlugo znosilam to w milczeniu ale juz nie wytrzymuje-co
> byscie poradzili (mamy dorosle dzieci)

Poradzili nic, bo to nie poradnia.
http://www.niebieskalinia.pl/pages.php?assign=telefo
niczna
Poszukaj Al-Anon w swoim mieście http://www.alkoholizm.akcjasos.pl/73.php
Jest także możliwość skorzystania z tego
http://www.jaworzno.pl/komisjagkrpa/page.php?f=2
Masz różne możliwości, IMVHO powinna się zająć sobą w pierwszej
kolejności.
Powodzenia.
--

Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

3. Data: 2006-12-26 19:58:29

Od: "zubek" <c...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie zajrzyj tutaj.
http://alkoholizm.akcjasos.pl/
Trzymaj się!

4. Data: 2006-12-27 00:04:54

Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

pójdz ze swoim mężem na spodkanie AA - tylko cham nie pójdzie

5. Data: 2006-12-27 00:08:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <p...@d...pl> napisał w wiadomości

> pójdz ze swoim mężem na spodkanie AA - tylko cham nie pójdzie

Zmień sobie imię, żeby nas nie pomylili.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2006-12-27 15:18:05

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> Użytkownik "Przemek" <p...@d...pl> napisał w wiadomości

> Zmień sobie imię, żeby nas nie pomylili.

Nie pomylimy :)

P.

7. Data: 2006-12-27 15:44:09

Od: yoshi <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo powie ze wcale nie jest alkoholikiem....

Sam sie boje sie ze tez tak skończę:/ Najgorsze sa studia politechniczne
tam robią z człowieka mgr. inz. specjalizaja*

a na dole dokumentu

* alkoholik

Z tym ze na razie mi sie to podoba ... sam sie siebie boje czasem

8. Data: 2006-12-28 09:21:53

Od: "gapa" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ep napisał(a):
> [...]
> ciekawe) bardzo dlugo znosilam to w milczeniu ale juz nie wytrzymuje-co

Przeczytaj książkę "Koniec współuzależnienia".
Poszukaj poradni AA i zapytaj o terapie dla współuzależnionych.
Jeśli nie zrobisz tego dla siebie to koniecznie zrób to dla dzieci.

gapa DDA

mój kościół
wszystkie'go zabawki
swieta, kosciuł a szatanizm