allegro

1. Data: 2004-07-03 08:20:57

Temat: allegro
Od: "profil1" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mam sadzic o tych wszystkich wspanialych egzotycznych roslinach( lub ich
nasionkach) dostepnych na allegro??Czy ktos mial juz z tym doczynienia??Jewli
tak to prosze podziel sie swoja opinia

2. Data: 2004-07-03 09:19:25

Temat: Re: allegro
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "profil1" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ich
> nasionkach) dostepnych na allegro??Czy ktos mial juz z tym

A konkretniej?

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2004-07-03 13:38:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasionkach) dostepnych na allegro??Czy ktos mial  juz z tym doczynienia??

obrazkowatych.Wzeszły jak należy.Tanio nie było,ale nie dostałbym ich nigdzie.
Mirzan

4. Data: 2004-07-03 16:24:22

Od: "AdrianR/profil1" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A konkretniej?
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Nie wiem kazde roslinki ciekawe jakies np. bananowce, magnolie ;). Zawsze
bardziej fascynowaly mnie roslinki hodowane od nasionka, a nie kupione gotowe :)

5. Data: 2004-07-03 16:43:25

Od: "AdrianR/profil1" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowaly mnie tez sosny(albo swierki) zabojcy---->szyszki 2 kg :)

6. Data: 2004-07-03 17:49:41

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AdrianR/profil1" napisał w wiadomości ....
> Nie wiem kazde roslinki ciekawe jakies np. bananowce, magnolie ;).
Zawsze
> bardziej fascynowaly mnie roślinki hodowane od nasionka, a nie kupione
gotowe :)

Jeśli ma się dużo miejsca i czasu, to pewnie. W ten sposób można też mieć
takie, których kupić nie można.
Właśnie wysiałam nasiona swojej piwonii delikatnej i ciekawa jestem, czy coś
wzejdzie.

A ww stronę omijam dużym łukiem :(.

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2004-07-03 17:56:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...pl> wrote in message

> Zawsze
>
> Jeśli ma się dużo miejsca i czasu, to pewnie.

??
Miejsca roslina hodowana z nasionka nie zajmuje wiecej niz kupiona juz duza.
A czas? Ty sobie piszesz na pl.rec.ogrody, pijesz piwo, czy zajmujesz sie
jakakolwiek z innych ulubionych czynnosci, a roslina w tym czasie rosnie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-07-03 18:56:44

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:xrCFc.182346$DG4.27144@fe2.columbus.rr.com...
> "Maria Maciąg" > wrote

kupione gotowe :)

> ??
> Miejsca roslina hodowana z nasionka nie zajmuje wiecej niz kupiona juz
duza.

Miejsca na parapecie Michale, bo myślałam o takich roślinach, które tego po
wysianiu wymagają.

> A czas? Ty sobie piszesz na pl.rec.ogrody, pijesz piwo, czy zajmujesz sie
> jakakolwiek z innych ulubionych czynnosci, a roslina w tym czasie rosnie.

I czasu żeby długo doglądać takie maleństwo nim osiągnie wiek dojrzały :-).

Z pozdrowieniami, Maria

9. Data: 2004-07-03 19:55:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Miejsca na parapecie Michale, bo myślałam o takich roślinach, które tego po
> wysianiu wymagają.

Ja takich roslin nie hoduje. Jesli od nasionka, to w gruncie. Zreszta
nie mam parapetow :-)

> I czasu żeby długo doglądać takie maleństwo nim osiągnie wiek dojrzały :-).

Ono rosnie nawet jak sie na niego nie patrzy :-)

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2004-07-03 20:24:48

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:9bEFc.182658> Ono rosnie nawet

>jak sie na niego nie patrzy :-)

Pańskie oko konia tuczy :)

pozdr
Ania