[allegro] inspiracje i prosba o wzory

1. Data: 2005-06-20 19:31:38

Temat: [allegro] inspiracje i prosba o wzory
Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszkowalam na allegro, znalazlam pare szydelkowcow, ktore mnie interesuje.
Bardzo bede wdzieczna za podpowiedz i schematy...

pozdr
aga

Glownie jak zrobic tak, zeby sie miseczki ladnie ukladaly...

dzieki...

2. Data: 2005-06-20 20:30:48

Temat: Re: [allegro] inspiracje i prosba o wzory
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):
(...)

> Glownie jak zrobic tak, zeby sie miseczki ladnie ukladaly...
>
> dzieki...
Ale te miseczki to akurat niezbyt się układają. Zauważyłaś, jak na dole
odstają?

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

3. Data: 2005-06-20 20:33:05

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten tu to już całkiem beleco.

Jak chcesz, żeby Ci się dobrze układał, to musisz po prostu przetestować
na własnym biuście.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

4. Data: 2005-06-20 21:12:10

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schemat motylka poszedł na priv, mam nadzieję, ze doszło... Daj znać.
Mnie też się bardzo spodobał na tej aukcji. Jeden już jest zrobiony :)
Pozdrawiam
Agnieszka

5. Data: 2005-06-20 21:25:19

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szydełkowych motylków mam sporo.Kiedyś chciałam trochę ich porobić,a skończyło
się na tym,że jestem posiadaczem motylkowych wzorów.Mogę się podzielić.Na priv
zapraszam jakby co.

Agas

6. Data: 2005-06-21 09:53:48

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
interesuje.
> Bardzo bede wdzieczna za podpowiedz i schematy...

Te motylki sa na tyle sliczne, ze wrobilam je w firanke do kuchni:
http://tiny.pl/h6bc

Pozdrawiam
AgaM

7. Data: 2005-06-21 10:41:10

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaM wrote:

> Uzytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> interesuje.

> Te motylki sa na tyle sliczne, ze wrobilam je w firanke do kuchni:
> http://tiny.pl/h6bc

Fajna firaneczka :)

pozdr
aga

8. Data: 2005-06-23 09:27:29

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B. wrote:

> Ten tu to już całkiem beleco.

> Jak chcesz, żeby Ci się dobrze układał, to musisz po prostu przetestować
> na własnym biuście.

Wiem :)
Ale spodobal mi sie wzorek z tymi odstajacymi kwiatkami. Nie wiem jak to
zrobic.
Dlatego bede wdzieczna za schemat, a z dopasowaniem powalcze :)

pozdr
aga

9. Data: 2005-06-24 09:44:58

Od: "zevi" <zevi_ewa@no_sp.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem :)
> Ale spodobal mi sie wzorek z tymi odstajacymi kwiatkami. Nie wiem jak to
> zrobic.
> Dlatego bede wdzieczna za schemat, a z dopasowaniem powalcze :)

Poszlo na priv, ale znalazlam linka:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37084&PhotoID=289754
foto
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37084&PhotoID=289753
schemat
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=37084 album

Pozdrawiam,
Ewelina (Lodz)

Troszke inne, ale sadze, ze bylo inspiracja...

SWETRY nr 4/2005 [szydełko]
xxx troche roznosci :-)
Alfabet z Puchatkiem po raz kolejny
xxx pomocy!