alternatywa dla DO czyli ...

21. Data: 2004-06-23 07:41:13

Temat: Re: alternatywa dla DO czyli ...
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:cbbbsh$m2h$1@news.onet.pl pisze:

> przeczytaj uważnie te linki i zwróć uwagę na podobieństwa pomiedzy nimi a
> tekstami doktora pod redakcja redaktora.

lol

--
Pan dr Jan Kwaśniewski za stworzenie swojej przełomowej w historii medycyny teorii
powinien dostać nagrodę Nobla.

22. Data: 2004-06-23 08:12:40

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał
> Cudowny, czy nie, ja tam robie chleb z orkiszu i smakuje rewelacyjnie :)

A gdzie Ty to kupujesz, pod jaka nazwa handlowa mozna to dostac, czy
kupujesz to w ziarnach czy gotowa maka?

23. Data: 2004-06-23 08:32:02

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał
> >
> A gdzie Ty to kupujesz, pod jaka nazwa handlowa mozna to dostac, czy
> kupujesz to w ziarnach czy gotowa maka?

Dunia pisze zza naszej zachodniej rubieży.
polecam ci zakup maszyny do pieczenia chleba ,a z mąką i ziarnem orkiszu to
już nie będzie problem.

24. Data: 2004-06-23 08:32:25

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:

> A gdzie Ty to kupujesz, pod jaka nazwa handlowa mozna to dostac, czy
> kupujesz to w ziarnach czy gotowa maka?

Wiele Ci nie pomoge, bo mieszkam obecnie w Niemczech,a w Polsce nigdy
takiej maki nie kupowalam. Kupuje maka z pelnego przemialu w calkiem
normalnym supemarkecie. Rozejrzyj sie, moze w jakims sklepie ze zdrowa
zywnoscia ?

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

25. Data: 2004-06-23 08:45:47

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A gdzie Ty to kupujesz, pod jaka nazwa handlowa mozna to dostac, czy
> kupujesz to w ziarnach czy gotowa maka?

Orkisz to po prostu pierwotna forma pszenicy.
"Mąkę pszenną razową orkiszową" (pod taka nazwa wystepuje) można dostać w
sklepach ze zdrową żywnością, oraz (przynajmniej w 3 mieście) w niektórych
supermarketach w dziale ze zdrową żywnością.
Nie wiedziałam białej mąki orkiszowej, ta która kupuje jest razowa typu
2000.
Na domowy użytek mieszam ją z maką białą, pszenną lub żytnią.

zajrzyj tutaj:
http://www.biobabalscy.republika.pl/
to prywatne gospodarstwo wytwarzające między innymi taka mąkę - obejrzysz
etykiety ich produktów to łatwiej Ci będzie wpatrzeć w sklepach.
Oczywiście to nie jedyny producent maki orkiszowej, ale chyba
najpopularniejszy na sklepowych półkach.

Sowa

26. Data: 2004-06-23 09:04:28

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> a potem ty już wmanewrowałeś temat na
>

> chyba zmienie nicka gdyz wiele osób jest uprzedzonych do niego i
> tendencyjnie rozumie moje intencje.
> przeczytaj uważnie te linki i zwróć uwagę na podobieństwa pomiedzy nimi
> tekstami doktora pod redakcja redaktora.
> zakrawa mi to na plagiat.

ale ja cały czas odnoszę się do TWOJEJ otoczki którą nadałeś ;))
nieprzypadkowo

Slawek

27. Data: 2004-06-23 09:14:48

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale ja cały czas odnoszę się do TWOJEJ otoczki którą nadałeś ;))
> nieprzypadkowo

jesteś uprzedzony (sic!)

28. Data: 2004-06-23 09:22:20

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> jesteś uprzedzony (sic!)

znieczuliłeś się ;) już

Slawek

29. Data: 2004-06-23 10:15:14

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał

> sklepach ze zdrową żywnością, oraz (przynajmniej w 3 mieście) w niektórych
> supermarketach w dziale ze zdrową żywnością.
Wlasnie jestem z 3 miasta (Gdynia) i jesli znasz jakies konkretne miejsce
gdzie mozna taka make kupic to podziel sie tym z nami.

30. Data: 2004-06-23 10:37:31

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał

> Wlasnie jestem z 3 miasta (Gdynia) i jesli znasz jakies konkretne miejsce
> gdzie mozna taka make kupic to podziel sie tym z nami.

W Euromarkecie na Dąbrowie są na pewno. Na Dąbrowie miedzy blokami z
wieżyczkami jest tez sklep ze zdrowa żywnością - tam też jest.
W centrum Gdyni niedaleko ul Abrahama tez jest taki sklep (z jednego końca
Abrahama jest Greene Way, a na drugim końcu nie daleko dużego sklepu z
biżuterią za rogiem mały sklepik ze zdrowa żywnością - z szyldem
GreeneWaya) Ten sklep jest po lewej stronie Abrahama, jak staniesz na dużym
skrzyżowaniu twarzą do Skweru Kościuszki i skręcisz w lewo, a potem jeszcze
raz w lewo jak dojdziesz do końca ulicy, to on w tamtej okolicy jest..
Nie potrafię tego lepiej wytłumaczyć.

Sowa

czy niejedzenie mięsa odchudza?
Zioła ojców Bonifratów?