amelancher

11. Data: 2004-07-14 18:51:54

Temat: Re: amelancher
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz mam na wydaniu nowe nasiona pełnika Alabaster.

Co to znaczy "mam na wydaniu". Czy dolaczyles te nasiona
do swojej oferty?
Roslina piekna i bylabym zainteresowana.
Pozdrawiam Zielka

12. Data: 2004-07-14 19:51:33

Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy "mam na wydaniu". Czy dolaczyles te nasiona
> do swojej oferty?
> Roslina piekna i bylabym zainteresowana.
> Pozdrawiam Zielka
>
> Mam na wydaniu znaczy dosłownie.Jakby były w ofercie to by były
do sprzedania.Podaj adres,dostaniesz Alabaster i trochę lilii.
Mirzan

13. Data: 2004-07-14 20:59:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nazywam je Pippi hybrydy,bo mi się kojarzy z tym co Pipi mkiała na
twarzy.

.Zapraszam do zabawy . Mirzan

Cały Mirzan, cały on;-)

Pozdrawia boletus

14. Data: 2004-07-15 04:45:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> twarzy.
>
> .Zapraszam do zabawy .  Mirzan
>
>  Cały Mirzan, cały on;-)
>
> Dasz się namówić? Znajdę trochę nasion dla Ciebie.Wybiorę o kwiatach
w kolorze melonow ,dyni,albo jak się trafi.Pozdrawiam Mirzan

15. Data: 2004-07-15 05:46:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2004-07-15 11:24:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze mi poradzisz cy wysiac je juz teraz
> czy za jakis czas
> ?
> jesienia czy dopiero na wiosne
> ?
>

> Nasiona z którymi nie wiem co robić sieję na raty-część od razu,reszta
wiosną.Czasem drugie sianie nie jet już potrzebne,spróbuj tak zrobić.
Mirzan

17. Data: 2004-07-15 12:09:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> wiosną.Czasem drugie sianie nie jet już potrzebne,spróbuj tak zrobić.
> Mirzan
:)
w podobny sposob sprawdzam
czy juz sa dojrzale i gotowe do zebrania nasiona z wiekszosci trawek
podbieram i wysiewam co pare dni
:)
jak przechowujesz te do wiosennego wysiewu
tzn lepiej je w papierowych kopertach
czy tez podsuszone do tych zaciskanych foliowych
?

18. Data: 2004-07-15 13:59:06

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> w podobny sposob sprawdzam
> czy juz sa dojrzale i gotowe do zebrania nasiona z wiekszosci trawek
> podbieram i wysiewam co pare dni
> :)

Skoro jest tu specjalista od traw to zadam szybko pytanie :-)
Mam na skalniaku taka ladna trawke, w lekko niebieskawym kolorku, przyznam
sie szczerze, bez bicia, ze przywiozlam ja w zeszlym roku z grzybow (wiem,
brzydko).
Ladnie sobie rosnie w dwoch kepkach ale zaczela wypuszczac klosy, raz
przycielam, a ta znowu z tymi klosami wyskakuje. Podobno jak klosy
przekwitna to trawa jest do wyrzucenia, czy tak? Czy ja mam ja obcinac dalej
czy dac jej spokoj?
Magda

19. Data: 2004-07-19 20:09:17

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za nasiona i rośliny.
Co do zagadki to stawiałabym na Campanula pumila, ale pytanie jest tak
zadane że wyklucza raczej dzwonki. Roślina jest piękna, kwiaty
porcelanowoniebieskie, jak małe pełne dzwoneczki.
Pozdrawiam Zielka

20. Data: 2004-07-19 20:17:12

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
Roślina jest piękna, kwiaty
> porcelanowoniebieskie, jak małe pełne dzwoneczki.
> Pozdrawiam Zielka

A'propos porcelanowego, to czy porcelanka jest byliną czy jednoroczna
??? Widuje ją na Waszych zdjęciach i chętnie sprowadziłabym i do siebie :-)

Serdecznie Miłka

kilka zdjęć
Kolejne pytania nowicjuszki
Identyfikacja - prośba o pomoc