amerykanski dyplom pielegniarski

1. Data: 2003-07-23 21:14:45

Temat: amerykanski dyplom pielegniarski
Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy amerykanski dyplom pielegniarstwa jest traktowany na rowni z polskim?
(dyplom po szkole dwuletniej policealnej)

czy osoba (Polka) posiadajaca taki dyplom jest uprawniona do podjecia pracy
jako pielegniarka w Polsce?

dzieki za pomoc...

2. Data: 2003-07-23 22:26:51

Temat: Re: amerykanski dyplom pielegniarski
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy osoba (Polka) posiadajaca taki dyplom jest uprawniona do podjecia
pracy
> jako pielegniarka w Polsce?

zastanawia mnie tylko po co w Polsce skoro w USA zarobi 10x wiecej albo i
lepiej.
za 700 zl nie warto chyba ze dla sportu .

3. Data: 2003-07-25 18:47:09

Od: "Fiolet" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (dyplom po szkole dwuletniej policealnej)
>
> czy osoba (Polka) posiadajaca taki dyplom jest uprawniona do podjecia

myślę że izby pielęgniarskie Ci pomogą (w każdym mieście wojewódzkim) ale to
nie taki prosty temat
pozdrawiam M.................

łokcie
dawkowanie
Mozg poza czaszka, nieco drastycznie
czy kobieta moze wiedziec ze jest w ciazy tydzien po stosunku?
Hydroksyzyna, Cloranxen - ???