analiza przezycia

1. Data: 2003-06-09 18:20:32

Temat: analiza przezycia
Od: Fela <f...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

moze mi ktos pomoc w poszukaniu jakichs danych
statystycznych na temat umieralnosci po zachorowaniu na
jakas chorobe?
dane potrzebuje do zrobienia analizy przezycia -
- jakie czynniki maja wplyw/badz nie maja wplywu
na czas przezycia. probka dowolna.

z gory dziekuje.

--
pozdr.
Fela

2. Data: 2003-06-10 07:12:33

Temat: Re: analiza przezycia
Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z mojego skromnego doświadczenie zbieranie tego typu danych to najbardziej
upierdliwe zajęcie przy pisaniu naukawej pracy medycznej. Za frajer
sensownych danych raczej nie dostaniesz - no chyba, że ktoś ci da coś co
już opublikował - jeśli robisz np. magisterkę lub coś niżej to może
wystarczy. Natomiast jeśli potrzebujesz danych do publikacji to jest to
wykonalne ale w formie oficjalnej współpracy. Współautorstwo jest mile
widzianym wynagrodzeniem w takich wypadkach.

Z Twojego postu wynika, że nie chcesz badać jakiejś konkretnej choroby -
może odnoszę mylne wrażenie. Jeśli faktycznie, to myślę, że jakiś oddział
Instytutu Onkologii byłby dobrym miejscem do współpracy - nieźle prowadzony
rejestr chorych, myślę, że straconych z obserwacji nie ma obłędnie dużo, a
jak jeszcze wybierzesz nowotwór o sporej śmiertelności, to ilość
nieuciętych obserwacji będzie przyzwoita, i będziesz mogła sporo czynników
obadać.
Powodzenia

--
Krzysiek, EBP
każdy trudny problem ma proste błędne rozwiązanie

waga nogi
rower - bol w plucach
promieniowanie UVB..
Tocczeń rumieniowaty