ananski - problem

1. Data: 2006-05-22 06:46:11

Temat: ananski - problem
Od: "Doris " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomózcie kobitki !!!!! Może któraś z Was robiła ta bluzeczkę, bardzo mi sie
podoba. Zrobiłam karczek i co dalej ?? nie mam pojęcia !!!??? Próbowałam na
różne sposoby i nijak mi to nie pasuje - wreszcie efekt bedzie taki, że sie
juz zupełnie zniechęce i spruje to w diabły.
http://photo.163.com/photos/xxr-2004/25939951/661801
356/#661801063

2. Data: 2006-05-22 07:08:46

Temat: Re: ananski - problem
Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różne sposoby i nijak mi to nie pasuje - wreszcie efekt bedzie taki, że sie
> juz zupełnie zniechęce i spruje to w diabły.

Jestem w trakcie ;)
Po 20 okrążeniu robisz dalej rządkami
Po 3 motywy na przód i tył
Po 2 motywy na rękawy

3. Data: 2006-05-22 07:11:18

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj adres @ bez pułapki, wyślę Ci opis po polsku :)
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

4. Data: 2006-05-22 07:27:58

Od: "Justyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różne sposoby i nijak mi to nie pasuje - wreszcie efekt bedzie taki, że sie
> juz zupełnie zniechęce i spruje to w diabły.

Nie zniechęcaj się od razu! Ta bluzka jest naprawdę bardzo prosta! Po zrobieniu
karczka, rękawy, przód i tył robisz oddzielnie. W przepisie podają, żeby robić w
rzędach, ale ja robiłam naokrągło. Odkładasz te motywy co na rękaw (chyba tam
dwa mają być na każdym rękawie) i korpus robisz oddzielnie.Pod pachą, tam w tym
miejscu, gdzie się rozdzielają wzorki, trzeba toszkę pokombinować, ale nie za
wiele :).

Pozdrawiam Justyna

5. Data: 2006-05-22 08:03:00

Od: "Doris " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarenka - nie robisz żadnego podkroju na pachy ???

Dziunia podaje swój adres e-maill : d...@g...pl
Zapodaj mi to po polskiemu, bo nic nie kumam. Pozdrowionka

6. Data: 2006-05-22 08:09:05

Od: "Doris " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny - nie robicie żdnego podkroju na pachy ??

7. Data: 2006-05-22 09:37:41

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doris wrote:
> [...]
> różne sposoby i nijak mi to nie pasuje - wreszcie efekt bedzie taki, że sie
> juz zupełnie zniechęce i spruje to w diabły.

Ja robiłam calą bluzkę na okrągło. Masz karczek...jesteś w tej chwili
pod jedną z pach i teraz robisz tak: od miejsca gdize jesteś robisz
normalnie dalej, ale tylko do końca trzeciego motywu, teraz nad
nastepnymi dwama nic nie robisz, tylko zaczynasz robic dalej nad
trzecim, teraz znowu robisz 'normalnie' nad trzema motywami i od razu
przyczepiasz sie oczkiem ścisłym do początku rzędu (znowu 2 motywy
zostały CI nie przerobione. Dalej robisz naokoło tylko na tych sześciu
motywach, to jest tułów. Jak skończysz tułów to dopiero zabierasz sie za
rękawy.
Jak skończysz tułów, to bedizesz miałą taką bluzeczke jak u mnei tutaj
na dole strony:
http://www.ztpnet.pl/~kgaik/f_ananaski.htm
Żadnych podkrojów na pachy nie przewidziano, samo sie jakos tam układa.
Trochę cała bluzka do tyłu ucieka, bo dekolt z przodu i z tyłu taki sam.

Jakbyś miała dalej problemy, to pomogę jeszcze bardziej ;) mam w domu
zdjecie w trakcie robótki, moze pomoze

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

8. Data: 2006-05-22 12:49:40

Od: "Poranna" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie rzucaj, nie rzucaj; sama niedawno skonczylam te bluzeczke, a
robilam pierwszy raz w zyciu ciuch na szydelku, wiec nie
zniechecaj sie :) ja równiez robilam wszystko na okraglo, bez
zszywania; po prostu po 20 okrazeniach, dzielisz to, co masz na trzy
czesci - po bokach zostawiasz na rekawki, a srodek bedzie korpusem i
dalej znów dookola; ja dodalam jeszcze po ananasku pod pacha; i
równiez nie robilam podkroju; jak juz skonczysz to sie pochwal, bo z
pewnoscia bedzie czym :o)
pozdrawiam
Magda

9. Data: 2006-05-22 14:07:57

Od: "Doris " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olcia - ja już znalazłam Twoje prace i prawie płakałam z rozpaczy, że taki
tuman ze mnie - napisałam do Ciebie na priv. jak mozesz to podeslij mi te
zdjęcia "w trakcie pracy" Bo Magda mówi,że dodała jednego ananska pod pacha
do rekawa - no a do tułowia nie?? Naprawde - juz mi się mózg lasuje - albo
mam bezmózgowe dni.

10. Data: 2006-05-22 14:29:20

Od: "Doris " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wogóle bardzo Wam DZIĘKUJE, że zareagowałyscie na moja bezradność, póki Ola
nie podeśle zdjec - robie tak jak piszecie - bo przeciez mnie recę świerzbia.

Frywolitka-Mój naszyjnik
Na szydełku - topy , bluzeczki
Popcorn, literki "K" i "S"
Szydełko - sukienka