angina i lody

1. Data: 2006-06-14 14:36:48

Temat: angina i lody
Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Po raz pierwszy rozchorowałam się na anginę. Mam oba migdałki pokryte
ropą. Dostałam antybiotyk. NIc z leków typu OLBAS, TANTUM VERDE nie
pomaga mi nawet na chwilę. Czy mogę zjeść loda? To choć na chwile
złagodziłoby ból, ale nie wiem, czy nie zrobię sobie większej szkody :(
Pozdrawiam,
eMCe

2. Data: 2006-06-14 15:27:31

Temat: Re: angina i lody
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez problemu. Sam to przećwiczyłem na sobie i synu z aprobatą lekarza.
Jacek

3. Data: 2006-06-14 16:03:43

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Bez problemu. Sam to przećwiczyłem na sobie i synu z aprobatą lekarza.
> Jacek

No to jem. W razie co pogotowie mam blisko ;-)
eMCe

4. Data: 2006-06-14 16:04:04

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

14.06.2006: eMCe wrote:
> [...]
> pomaga mi nawet na chwilę. Czy mogę zjeść loda? To choć na chwile
> złagodziłoby ból, ale nie wiem, czy nie zrobię sobie większej szkody :(

Możesz spokojnie - z tym, że zastrzeżenie, że nie wiem jak u Ciebie to
będzie wyglądać, bo różnie to w życiu bywa. Mnie i znajomym pomagają.

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

5. Data: 2006-06-14 16:15:16

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Szczyrzyca napisał(a):

> Możesz spokojnie - z tym, że zastrzeżenie, że nie wiem jak u Ciebie to
> będzie wyglądać, bo różnie to w życiu bywa. Mnie i znajomym pomagają.

Przynajmniej na trochę przestało mnie boleć i mogę przełykać jak zjadłam
loda. Obawiam się tylko, że do jutro zeżre wszystkie lody z zamrażarki ;-)
eMCe

6. Data: 2006-06-14 16:31:37

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMCe" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

> Przynajmniej na trochę przestało mnie boleć i mogę przełykać jak zjadłam
> loda. Obawiam się tylko, że do jutro zeżre wszystkie lody z zamrażarki ;-)

Mozesz sobie jeszcze pomoc pluczac gardlo po posilku woda uteniona
(najlepiej nierozcienczona) i najlepiej dziala na noc.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

7. Data: 2006-06-14 16:46:21

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):
> Mozesz sobie jeszcze pomoc pluczac gardlo po posilku woda uteniona
> (najlepiej nierozcienczona) i najlepiej dziala na noc.

Acha, już płukałam. O tym lekarka mi powiedziała :) Dzięki!
eMCe

8. Data: 2006-06-15 02:33:28

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratunku!
Całą noc nie spałam z powodu bólu gardła. Wzięłam już 2x antybiotyk i
żadnych zmian. Ból jest okropny, mam problemy z przełykaniem śliny, że
nie wspomnę o przełykaniu bodaj wody. Boli mnie ucho i szczęka. Co robić?
eMCe

9. Data: 2006-06-15 06:46:02

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

15.06.2006: eMCe wrote:

> [...]
> żadnych zmian. Ból jest okropny, mam problemy z przełykaniem śliny, że
> nie wspomnę o przełykaniu bodaj wody. Boli mnie ucho i szczęka. Co robić?

Prawdopodobnie masz jakąś anginę ropną (albo jakiegoś gościa co się zwie
Plaunt i Vicent - nie wiem czy dobrze to piszę) - w takim przypadku
musisz do lekarza, pewnie po inny antybiotyk. Też mnie tak potwornie
kiedyś bolało - niestety wtedy to tylko antybiotyk. Przy właściwym
antybiotyku taki ból i tak trwał parę dni...

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

10. Data: 2006-06-15 07:17:10

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedyś bolało - niestety wtedy to tylko antybiotyk. Przy właściwym
> antybiotyku taki ból i tak trwał parę dni...

Ale dziś jest święto :( Jutro pewno dopiero mnie ktoś przyjmie. Póki co
wzięłam 2 tabl. Ketonalu i odrobinę mniej mnie boli, ale niestety tylko
odrobinę. Tak, mam anginę ropną, naciek ropny po całej prawej stronie i
to ogromny.
eMCe

Wybór elektrostymulatora
Zawsze goraco tylko w glowe
Jakie sa konsekwencje po usunieciu sledziony?
Jakim programem można odtworzyć zdjęcia z tomografii
Urologia dziecięca - gdzie