angora 200g co zrobic?

1. Data: 2006-10-26 15:21:31

Temat: angora 200g co zrobic?
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jak w temacie, posiadam 2 motki angory 200g, 100g ma 650m, ale jest to
cieniutka welna na druty badz szydelko 2,5 czy tez 3. No i pytanie kupilam
ja z zamiarem zrobienia 2 slicznych szaliczkow na szydelku, ale jak ja
dotykam to mam nieodparta ochote na jakis taki sweterek z tego :) Czy
wyjdzie z takich 200g cos czy to za malo? Mysle o czyms azurowym na szydelku
raczej bo na drutach jestem poczatkujaca;).

--
pozdr,
ewka

2. Data: 2006-10-27 08:33:48

Temat: Re: angora 200g co zrobic?
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka wrote:
> [...]
> wyjdzie z takich 200g cos czy to za malo? Mysle o czyms azurowym na szydelku
> raczej bo na drutach jestem poczatkujaca;).

Na drutach na pewno wyszedłby jakiś malutki sweterek.
Mi na ten poszło jak dobrze pamietam 150g Angorki, a Angorka ma tylko
400m/100g
www.kroowka.prv.pl/f_sweter_czarny.htm
Nie sugerowałam sie banderolką włóczki przy doborze drutów, bo zalecali
chyab 2 czy 3, a ja zrobiłam na 5 i wydaje mi sie że tak duzo lepiej
wyglada.
A szydełko... idzie wiecej włoczki, wiec moze przekonasz sie jednak do
drutów.

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

3. Data: 2006-10-27 09:12:09

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyglada.
> A szydełko... idzie wiecej włoczki, wiec moze przekonasz sie jednak do

Dzieki za pomysl, sweterek faktycznie sliczny, znalazlam tez na Twojej
stronie cudny szaliczek z kwiatuszkow (tak jak i poncho) no i teraz juz sama
nie wiem co zrobic, bo taki szaliczek z tego tez bylby super, kolorek mam
taki jasny bez/ kremowy wiec sweterek malutki raczej letni bylby na
sukienki, to moze jednak zrobie szaliczek:), bo te kwiatuszki mnie
zainspirowaly ;). Super rzeczy porobilas, mam nadzieje ze za jakis czas tez
bede miec cos godnego pochwaly:).

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2006-10-27 09:19:25

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sukienki, to moze jednak zrobie szaliczek:), bo te kwiatuszki mnie
> zainspirowaly ;). Super rzeczy porobilas, mam nadzieje ze za jakis czas tez

:)
a szaliczek fioletowy to dokłądnie 200g kid mohairu
on był cienki, ale nie aż tak jak Twoja angora, bo 125m/25g czyli 500m/100g
szal wyszedł 40cm na 160cm

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

5. Data: 2006-10-27 09:48:12

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a szaliczek fioletowy to dokłądnie 200g kid mohairu
> on był cienki, ale nie aż tak jak Twoja angora, bo 125m/25g czyli
> 500m/100g
> szal wyszedł 40cm na 160cm

No to w takim razie robie szaliczek :) wedlug wzoru z kwiatuszkami, tylko
prosilabym jeszcze o porade jakim szydelkiem najlepiej to robic, bo na metce
pisze 2,5 lub 3. Myslalam o 3, myslisz ze bedzie ok?

--
pozdr,
ewka

6. Data: 2006-10-27 10:01:26

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka wrote:
> [...]
> prosilabym jeszcze o porade jakim szydelkiem najlepiej to robic, bo na metce
> pisze 2,5 lub 3. Myslalam o 3, myslisz ze bedzie ok?

uhm, zwykle używam tego większego z zakresu który podają, ewentualnie
jeszcze o pół od niego grubsze
A fioletowy szla był robiony 2,9

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

7. Data: 2006-10-27 11:23:11

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uhm, zwykle używam tego większego z zakresu który podają, ewentualnie
> jeszcze o pół od niego grubsze
> A fioletowy szla był robiony 2,9

Dziekuje za rady, na pewno sie przydadza. Musze jeszcze skonczyc serwetke, a
potem sie zabieram za szaliczek i jak zrobie to sie na pewno pochwale:)

--
pozdr,
ewka

Do blogujących