aniolki Skrzacika

1. Data: 2003-02-26 13:21:46

Temat: aniolki Skrzacika
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Skrzaciku!
Trafilam niegdys na wspanialy wzorek aniolkow trzech - jeden z przekrzywionom
aureolom pod adresem ( tak zanotowalam) : skrzacikmega.com.pl/hafty3.html.
Ale musialam cos spaparac, bo mi sie nie otwiera, a moja mama za aniolkami tymi
teskni... Mozesz cos na to? Bedem wdzienczna Qd

1. Data: 2003-02-26 13:30:29

Temat: Re: aniolki Skrzacika
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-02-26 13:51:44

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv.
Jandulka

1. Data: 2003-02-27 10:00:34

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Poszło na priv.
> Jandulka

Gosi i jandulce najpiekniej dzienkuje, Mama zachwycona
Kudlata

1. Data: 2003-02-27 10:09:17

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamie jeszcze bardziej sie spodobaja, jak je wyszyje. ja je wyszylam jakies
pol roku temu i w porywie dobrego serca oddalam kolezance do nowego
dziecinnego pokoju. nie zebym teraz zalowala ..... :-)))) a juz szczegolnie
fajnie sie wyszywa, jak sie zacznie od prawe do lewej, bo ten aniolek na
prawo caly czas sie na ciebie patrzy ;-)
milej pracy !!!!!

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-02-27 20:28:30

Od: "Gonia" <m...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja też mogła bym prosić:)

Gonia z Lublina

1. Data: 2003-02-27 20:46:43

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=olgakorne
eva&RubrID=5057

Milego wyszywanka :))

Pusia

1. Data: 2003-02-28 14:53:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 11:09:17 +0100, "maja"
<m...@c...pl> wrote:

> [...]
>fajnie sie wyszywa, jak sie zacznie od prawe do lewej, bo ten aniolek na
>prawo caly czas sie na ciebie patrzy ;-)

Z reka na sercu moge powiedziec, ze Mama Kudlatej , wyszywajaca
od ponad polwiecza, chyba sporo ponad, pradwa, Qd? ma kolekcje
swoich dziel TAKA, ktora przeersola moje najsmielsze
oczekiwania...chyba z 50 obrusow, chyba ze 20 kompletow serwetek,
iles tam bieznikow, reczniki, bluzki obhaftowanek, obrazki,
poduszki, serwetki luzem, scierki,,, do tego jak sie wchodzi do
Jej pokoju to juz czlowieka zatyka...ale najbardziej piorunujace
wrazenie zrobila makatka...cos jak kilim...tapczan stoi pod
sciana, wzdluz tapczanu wisi kilim, wyraznie poludniowo
europejski - Wegry? huculsczzyzna? bulgaria?, no ze dwa metry dl,
iles tam szerokoosci...ja bylam aboslutnie przekonana, ze to jest
taka zakardowy material bardzo piekny z bliska slychac tylko
mozna bylo hurgot mojej szczeki...to byly krzyzyki...pardon,
krzyzyczki..nei chyba tez nie - krzyzyczatka....

jeszcze do tego musze dodac, ze wlasciwie kazda sztuka-dzielo
sztuki bylo INNE...

Pierz, dalej w oparach wrazenia ;)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-01 08:52:37

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Poszło na priv.
> Pozdr. - Gośka (Lublin)
>
> Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> przekrzywionom
> tymi

Witajcie
Mam ogromna prosbe. Sciagnelam sobie aniolki ale za nic nie moge polapac sie w
kolorach. Czy moglabym poprosic o przelicznik kolorow na DMC lub Ariadne? I ile
muliny trzeba miec i iloma nitkami wyszywac.
bardzo bym chciala zrobic taki obrazek do pokoju synka.
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Ania z Raszyna

Z przeprosinami