ankieta - proszę o pomoc

1. Data: 2001-03-16 20:52:57

Temat: ankieta - proszę o pomoc
Od: "Przemek" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Robię projekt badań marketingowych na uczelni i do tego potrzebuję
wypełnienia pewnej krótkiej ankiety (11 prostych pytań) - szczególnie zależy
mi na osobach z naszego regionu.
Jeśli masz ochotę i chcesz mi pomóc, to
bardzo uprzejmie prosiłbym o maila na priva- jest całkiem anonimowa (możesz
odesłać mi ją nawet z innego adresu - nie ma to dla mnie znaczenia) a
jej wyniki będą przetwarzane jedynie w celach naukowych - nikt na tym
nie zarobi i nikt się o niczym nie dowie.

Nie chcę zaśmiecać grupy, więc nie zamieszczam jej tutaj i wolę dopiero
tylko zainteresowanym wysłać na priva.

--
Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za zainteresowanie
Przemek

1. Data: 2001-03-17 11:11:42

Temat: Re: ankieta - proszę o pomoc
Od: "Przemek" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek napisał(a) w wiadomości: <98u218$ifo$2@news.tpi.pl>...
> [...]
>
>Robię projekt badań marketingowych na uczelni i do tego potrzebuję
>wypełnienia pewnej krótkiej ankiety (11 prostych pytań) - szczególnie

no tak, nie napisałem z jakiego :-)
Ale teraz jest to już obojętne choć myślałem o Śląsku

1. Data: 2001-03-17 19:12:55

Od: "Czapla" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to znaczy nasz region?
Użytkownik Przemek <c...@d...alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98u218$ifo$...@n...tpi.pl...
> [...]
> tylko zainteresowanym wysłać na priva.
>

> --
> Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za zainteresowanie

Pilne - inf. o woj. świętokrzyskim
Lokalne Akademie Informatyczne
Potrzebuję trochę osób do wypełnienia ankiety
tusze do drukarek
Ścieżki edukacyjne w szkole podstawowej