antybiotyk+alkochol??(pilnie)

1. Data: 2004-01-23 10:59:27

Temat: antybiotyk+alkochol??(pilnie)
Od: "jaroo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatku witam wszystkich i chce siezapytac czym grozi spozywanie
alkocholu przy braniu antybiotyku , mam studniowke i poprostu nie wiem co
robic??

antybiotyk to Duomox 1000

2. Data: 2004-01-23 11:21:00

Temat: Re: antybiotyk+alkochol??(pilnie)
Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 23.01.2004 o 11:59 ) jaroo napisał:

> Na poczatku witam wszystkich i chce siezapytac czym grozi spozywanie
> alkocholu przy braniu antybiotyku , mam studniowke i poprostu nie wiem co
> robic??

Albo a) albo b).

a) nie iść
b) nie pić %

--
pozdrawiam Szczepan
www.eiteam.prv.pl

3. Data: 2004-01-23 12:10:02

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robic??
>
> antybiotyk to Duomox 1000
>
> jesli to alkohol przez "ch" to nie pic .
p.

4. Data: 2004-01-23 12:17:53

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na poczatku witam wszystkich i chce siezapytac czym grozi spozywanie
> alkocholu przy braniu antybiotyku , mam studniowke i poprostu nie wiem co
> robic??
>
> antybiotyk to Duomox 1000
Jedno piwko i to pewnie za duzo. To nie bierz go tego dnia.

5. Data: 2004-01-23 12:21:27

Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na poczatku witam wszystkich i chce siezapytac czym grozi spozywanie
> alkocholu przy braniu antybiotyku , mam studniowke i poprostu nie wiem co
> robic??
>
> antybiotyk to Duomox 1000

Alkohol na studniówce ????????????????

6. Data: 2004-01-23 12:22:09

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaroo" <j...@w...pl> wrote in message news:buquq7$r5p$1@opal.futuro.pl...
> Na poczatku witam wszystkich i chce siezapytac czym grozi spozywanie
> alkocholu przy braniu antybiotyku , mam studniowke i poprostu nie wiem co
> robic??

Jeśli chodzi ci o to, czy po zapiciu antybiotyku alkoholem stracisz
przytomność, wyrosną ci kły oraz spiczaste uszy, cera zrobi się sinozielona
albo coś takiego - to nie, nic takiego się nie stanie.
Ale: możesz sobie zarżnąc wątrobę, możesz na jeden kieliszek zareagować w
ten sposób, że tak czy tak resztę zabawy będziesz miał z głowy (no chyba, że
studniówka spędzona w kiblu, z głową w klozecie ci odpowiada), może się
wreszcie stać całe mnóstwo innych rzeczy o których może obecni na grupie
medycy powiedzą coś więcej.
Tak więc chyba nie warto. Bez alkoholu, albo jedynie z symboliczną lampka
szampana tez można się dobrze bawić, naprawdę.

J.

7. Data: 2004-01-23 12:25:50

Od: "unknown" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedno piwko i to pewnie za duzo. To nie bierz go tego dnia.

Antybiotyk działa tylko gdy bierze się go nieprzerwanie! Jesli "tego dnia"
go nie wezmie to moze go juz wogole nie brac... A co do reakcji to te, o
ktorych pisze "Jarek P." sa i tak lagodne...

Pzdr Kaśka

8. Data: 2004-01-23 15:56:02

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alkohol na studniówce ????????????????