antybiotyki a brzuch

1. Data: 2005-12-26 18:50:39

Temat: antybiotyki a brzuch
Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzyletnie dziecko we wrześniu przez 3 tyg. brało antybiotyk. Od tamtej pory
sporadycznie pobolewał ją brzuch. Skarżyła się , że brzuch boli, ale nigdy
nie byłu to bóle ciągłe i silne, czasem przykucała np na ulicy i po 5-10 sek
wstawała i szła dalej.teraz od 3 dni z racji anginy dostaje ponownie
antybiotyk...bóle sie nasiliły.nie sa mocne, ale 3-4 razy dzienni słysze że
brzuch boli...Oczywiście za kazdym razem był lakcid...Jutro do lekarza
idziemy, ale może ktoś spotkał sie u dzieci z taka wydłużoną reakcja na
antybiotyk, a może to zupełnie cos innego?
Avf

2. Data: 2005-12-26 20:15:52

Temat: Re: antybiotyki a brzuch
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania foxy" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> idziemy, ale może ktoś spotkał sie u dzieci z taka wydłużoną reakcja na
> antybiotyk, a może to zupełnie cos innego?

U dzieci nie spotkalam sie ale moj brat po antybiotyku cierpial na bol
brzucha ponad dwa tygodnie.

Magda

3. Data: 2005-12-27 17:00:04

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolegliwości mogą, ale nie muszą być związane z antybiotykiem. Zwróć
uwagę na to, jaki stolec oddaje dziecko (barwa, konsystencja, zawartość
śluzu lub inne nietypowe zmiany). Dziecko może mieć tendencję to
wgłobienia jelit. Jeśli bóle nie miną, trzeba będzie zrobić na początek USG.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2005-12-27 17:30:32

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <> napisał w wiadomości \
Dziecko może mieć tendencję to
> wgłobienia jelit. Jeśli bóle nie miną, trzeba będzie zrobić na początek
> USG.

dzięki.byłam u lekarza z morfologią i bad moczu.wszystko ok.mam isć do
gastrologa........już sie boję:(
avf

ostry nieżyt nosa ??
uderzenie w pierś czym smarować?