antykoncepcja

1. Data: 2003-10-24 10:11:46

Temat: antykoncepcja
Od: "Maciek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy istnieja jakies pastylki antykoncepcyjne dla mezczyzn?
jesli tak to czy sa one ogolnodostepne czy tylko na recepte?
prosze o jakies info
z gory dzieki
pozdrawiam
Maciej

2. Data: 2003-10-24 12:01:02

Temat: Re: antykoncepcja
Od: "Wojtek G." <wojtekx(nospam)@mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bnatrn$ap2$...@n...news.tpi.pl...
> witam
> czy istnieja jakies pastylki antykoncepcyjne dla mezczyzn?
> jesli tak to czy sa one ogolnodostepne czy tylko na recepte?
> prosze o jakies info

Witam

Dotychczas nie opracowano zadnej antykoncepcji doustnej dla
mężczyzn. W badaniach są implaty hormonalne, ale dodatkowo
trzeba będzie co jakiś czas brać zastrzyk (cos raz na miesiac).
Srednio przyjemne wiec chyba sie nie rozpowszechni.

Pozdrawiam

Wojtex

3. Data: 2003-10-24 17:30:18

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czytałam, że od bardzo niedawna istnieją. oczywiście nie są dostępne w
polsce. inna sprawa to to, czy kobiety chciałyby, żeby to mężczyzna łykał
pigułki.

Proszę o pomoc
nemexin leki antyalkoholowe
NIEZGODNOŚCI RECEPTUROWE
IKNT Internetowa Księgarnia Naukowo-Techniczna
lampa do światłolecznictwa ...