antykoncepcja a plamy na twarzy

1. Data: 2003-05-05 07:24:08

Temat: antykoncepcja a plamy na twarzy
Od: "Renata Kamińska" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!
I zwracam się z prośbą o pomoc. Czy wielomiesięczne stoaowanie Diane 35 może
wpływać na pojawienie się plam na twarzy w wyniku opalania?
I czy zmiana tabletek na inne (jakie?) hormony może spowodować, że po
opalaniu nie będę wyglądała jak łaciata na twarzy?
Wiem, że niektórym mój problem wyda się błachy - w końcu można zrezygnować z
opalania, ale ja za 1,5 miesiąca wybieram się do Turcji i chciałabym
wyglądać jak człowiek.
Serdecznie dziękuję
Renee

2. Data: 2003-05-05 07:43:32

Temat: Re: antykoncepcja a plamy na twarzy
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I zwracam się z prośbą o pomoc. Czy wielomiesięczne stoaowanie Diane 35
może
> wpływać na pojawienie się plam na twarzy w wyniku opalania?
Tak.

> I czy zmiana tabletek na inne (jakie?) hormony może spowodować, że po
> opalaniu nie będę wyglądała jak łaciata na twarzy?
Nie.

> Wiem, że niektórym mój problem wyda się błachy - w końcu można zrezygnować
> opalania, ale ja za 1,5 miesiąca wybieram się do Turcji i chciałabym
> wyglądać jak człowiek.
Stosuj wysokie, skuteczne filtry (pow. spf60), to nie będzie plam.

3. Data: 2003-05-05 16:33:40

Od: Korowiow <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

w <news:86359b.eu.ln@debet.vianet>
Renata Kamińska napisał(a):

> I zwracam się z prośbą o pomoc. Czy wielomiesięczne stoaowanie
> Diane 35 może wpływać na pojawienie się plam na twarzy w wyniku
> opalania?

Tak. Przykładem jest moja dziewczyna :)

> ... ale ja za 1,5 miesiąca wybieram się
> do Turcji i chciałabym wyglądać jak człowiek.

Co prawda jestem "lajkonikiem" ale nie wydaje mi się, żeby odstawienie
teraz tabletek dało oczekiwany przez Ciebie efekt. Z moich obserwacji
wynika, że wiele miesięcy po zakończeniu kuracji plamy pojawiały się.

Pozdrawiam i życzę udanych wakacji
Sławek
--
gg:1397619

4. Data: 2003-05-05 17:30:10

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Kamińska" <r...@v...pl> napisał w
wiadomości news:86359b.eu.ln@debet.vianet...
> [...]
> I czy zmiana tabletek na inne (jakie?) hormony może spowodować, że po
> opalaniu nie będę wyglądała jak łaciata na twarzy?

mam wrazenie, ze zalezy to od organizmu. Od 11 lat biore pigułki
antykoncepcyjne
trojfazowe i nałogowo opalam sie w solarium przez cały rok. nie zauwazyłam
jakichkolwiek plam na twarzy ani innej czesci ciała.
Wprost przeciwnie moja przyjaciółka, ktora nie zayzwa przyjemności w postaci
codziennego i systematycznego łykania tabletek. Ma twarz paskudnie upstrzoną
ciemnymi nieregularnymi plamami. Owszem, opala sie, ale jak to robi, zakrywa
twarz.

pozdrawiam

iza

5. Data: 2003-05-05 19:33:32

Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam> szukaj wiadomości tego autora

ja przez lata brałam diane i kazde wakacje spedzałam w ciepłych krajach i
nic...
żadnych plam nie było-ale chba to indywidualna sprawa...
m.

--
020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
ppp/ppp

6. Data: 2003-05-06 07:31:43

Od: "Renata Kamińska" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki!
Chyba je zmienię na jakiś czas na inne, to może chociaż w kolejne będę
"jednolita"
Pozdrawiam
Renee

7. Data: 2003-05-06 15:29:28

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>ja przez lata brałam diane i kazde wakacje spedzałam w ciepłych krajach i
>nic...
>żadnych plam nie było-ale chba to indywidualna sprawa...
>m.

i u mnie nie bylo - a w tym roku w czasie zimowych wakacji w cieplejszym
klimacie - pojawily sie. Bywa i tak.

A propos - moj ginekolog uwaza, ze Diane powinno stosowac sie tylko 9, ew. 12
miesiecy. Ciekawe, jak to naprawde jest...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

bole w ciazy - pytanie
Niskie ciśnienie
Plastry i wegiel aktywny
Swedzenie skory glowy
Opasujacy bol nadbrzusza i luzny skisniety stolec.