antykoncepcja logest i harmonet

1. Data: 2005-05-12 15:13:25

Temat: antykoncepcja logest i harmonet
Od: "keu" <k...@f...fr> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pytanie moje dotyczy antykoncepcji hormonalnej. Moja partnerka po tym jak
dostala okres 3 miesiece temu zaczela brac tabletki logest wg zalecen
lekarza. Po 3 opakowaniach zauwazyla ze wypadaja jej wlosy i rzesy wiec
lekarz przepisal harmonet. Siedmiodniowa przerwa byla zachowywana wg
instrukcji i zalecen. Od wtorku bierze pierwszy raz harmonet (dzisiaj byla 3
tabletka). Wczoraj miala mdlosci a dzisiaj powiekszyl jej sie brzuch.
Nastepna wizyta u lekarza za pare dni a chcialbym sie dowiedziec czy te
tabletki i czy antykoncepcja hormonalna moze powodowac takie nieprzyjemnosci
jak powiekszony brzuch?

--
arek

2. Data: 2005-05-12 16:10:20

Temat: Re: antykoncepcja logest i harmonet
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nastepna wizyta u lekarza za pare dni a
> chcialbym sie dowiedziec czy te tabletki i czy antykoncepcja hormonalna
> moze powodowac takie nieprzyjemnosci jak powiekszony brzuch?

po pierwsze i najwazniejsze czy lekarz zrobil badania krwi ,cholerterol
itp przed przepisaniem piguł?

objawy typu wymioty ,powiekszony brzuch to jak najbardziej skutki
uboczne pigułek poczekac lub jesli sa to duze dolegliwosci zmienic .
p.

3. Data: 2005-05-12 16:15:03

Od: "keu" <k...@f...fr> szukaj wiadomości tego autora

> po pierwsze i najwazniejsze czy lekarz zrobil badania krwi ,cholerterol
> itp przed przepisaniem piguł?

No wlasnie o dziwo nie zrobil badania krwi. Tez mnie to zdziwilo

> objawy typu wymioty ,powiekszony brzuch to jak najbardziej skutki uboczne
> pigułek poczekac lub jesli sa to duze dolegliwosci zmienic .

Partnerka schizuje ze jest to oznaka ciazy, dlatego pytam zeby troche ja
uspokoic.

4. Data: 2005-05-12 17:35:16

Od: Cathleen <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana pewnego ładnego dnia 12.05.2005 18:10 napisał:

> po pierwsze i najwazniejsze czy lekarz zrobil badania krwi ,cholerterol
> itp przed przepisaniem piguł?

Standardem jest (nie tylko polskim), że lekarze nie kierują na badania
przed przepisywaniem tabletek antykoncepcyjnych i opierają się jedynie
na wywiadzie z pacjentką.

.:*C*:._.:*A*:._.:*T*:._.:*H*:._.:*L*:._.:*E*:._.:*E
*:._.:*N*:.
GG: 1832817; ICQ: 345347435; AQQ: 124895
http://cathleen.freeserverhost.com

5. Data: 2005-05-12 20:41:48

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po 3 opakowaniach zauwazyla ze wypadaja jej wlosy i rzesy wiec
> lekarz przepisal harmonet.

dziwna zmiana bo hamonet i logest zawiera takie same hormony i w takiej samej
dawce róznia sie tylko nazwa producenta

>Siedmiodniowa przerwa byla zachowywana wg
> instrukcji i zalecen. Od wtorku bierze pierwszy raz harmonet (dzisiaj byla 3
> tabletka). Wczoraj miala mdlosci a dzisiaj powiekszyl jej sie brzuch.

moga występować takie objawy przy pigułkach , jesli do 3 cykli nie znikna tzn
zze sa źle dobrane

> Nastepna wizyta u lekarza za pare dni a chcialbym sie dowiedziec czy te
> tabletki i czy antykoncepcja hormonalna moze powodowac takie nieprzyjemnosci
> jak powiekszony brzuch?

tak zatrzymuja wode w organiźmie itd i stad takie objawy , poza tym ulotke
polecam tam o objawach uboczznych powinno byc

poza tym forum antykoncepcja.toxygen.net - moze kiedys sie przyda

i niech dziewczyna zrobi sobie badanai atakie jak: INR, próby wątrobowe ,
cholesterol, cukier , morfologia ogólna krwi, cytologie i usg narzadów rodnych

pozdrawiam

Aska

6. Data: 2005-05-12 20:46:13

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Standardem jest (nie tylko polskim), że lekarze nie kierują na badania
> przed przepisywaniem tabletek antykoncepcyjnych i opierają się jedynie
> na wywiadzie z pacjentką.
>
> Pozdrawiam

wywiad z pacjentka jest bardzo wazny szczególnie odnosnie chorób zakrzepowo -
zatorowych, zylaków , udarów mózgu , raka piersi czy narzadów rodnych w
rodzinie etc

badania hormonalne nikt nie robi bo tez i reakcje na pigulki sprawa
indywidualna i w dobrze nie pomoga

ale takie badania jak INR, próby watrobowe, morfologie ogólna , cukier i
cholesterol cytologoe usg narzadów rrodnych warto zrobic nawet jesli lekarz
na nie nie kieruje a jak nie kieruje to zmiana lekarza

pozdr.

Aska

7. Data: 2005-05-13 06:17:05

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Standardem jest (nie tylko polskim), że lekarze nie kierują na badania
> przed przepisywaniem tabletek antykoncepcyjnych i opierają się jedynie
> na wywiadzie z pacjentką.

od tego standardu 27 letnia kobieta mial udar mózgu bo na pytanie o
badania odpowiedział"pani jest mloda ,nic pani nie bedzie " ,brała
piguly 4 lata
p.

8. Data: 2005-05-13 08:40:40

Od: Cathleen Habiersky <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana pewnego ładnego dnia 13.05.2005 08:17 napisał:

> od tego standardu 27 letnia kobieta mial udar mózgu bo na pytanie o
> badania odpowiedział"pani jest mloda ,nic pani nie bedzie " ,brała
> piguly 4 lata

Niestety tak też bywa i nawet dzięki niezliczonej ilości badań nie da
się takich sytuacji całkowicie wykluczyć.

9. Data: 2005-05-13 11:49:49

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie....mam pytanie odnosnie zylakow!
Biore tabletki logest pierwszy miesiac. Zanim zaczelam mialam na udach i
lydkach poszerzenia zylne.
To jeszcze nie sa zylaki ale mozliwe, ze poczatki. Czy powinnam przerwac
antykoncepcje hormonalna??

KK

10. Data: 2005-05-13 13:35:44

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety tak też bywa i nawet dzięki niezliczonej ilości badań nie da
> się takich sytuacji całkowicie wykluczyć.

oczywiscie ze nawet badani nic nie gwarantuja ale warto je robic po to
aby nie miec potem do siebie pretensji z enie zrobilo sie wszytskiego.
p.

Narzędzie w kanale korzeniowym (stomatologia).
Co to jest HL ?
Sanatorium dla Astmatyka ? Polecicie ?
migrena a morfina (testowaliscie?)
opinia o wynikach badań