aparat ortodontyczny

21. Data: 2007-02-16 09:19:31

Temat: Re: aparat ortodontyczny
Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
news:45d4bd3f$1@news.home.net.pl...
> nie zadbaja o dziecko za wczasu, np jak jest na NFZ, mozna leczenie
> przeprowadzic najszybciej, nie wszystkie wady da sie wyleczyc w wieku np
20lat

Zgoda, ale z tego co wiem, nie zawsze apart ruchomy w pełni wystarczy (nie
przy każdej wadzie).
Nie masz też IMHO racji pisząc, że leczenie na NFZ można przeprowadzić
najszybciej. Czasem dobre leczenie aparatem stałym będzie szybsze :)

Oczywiście masz całkowitą rację, pisząc, że nie wszystkie wady da się
wyleczyć w wieku 20 lat. W każdym razie nie bez operacji.

Pozdrawiam
Jola