apetyt !!!

11. Data: 2007-05-06 11:03:56

Temat: Re: apetyt !!!
Od: "Ania" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.dieta.pl

Na forum znajdziecie mnóstwo osób o podobnych problemach ,motywuje naprawde
.
Mnie samej udalo sie juz dzieki wsparcia ludzi z w/w forum zrzucic okolo 25
kg zbednego balastu .

12. Data: 2007-05-06 12:52:20

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca"

> ...do tego jesteście odporni na iperyt, dym papierosowy, bombę próżniową i
> poprawia się wzrok, tak, że widzi się bez okularów.

I jeszcze jak sie HIV przytrafi to sie nie ma czego na tej diecie bac.
Bo wyleczy Jurek M optymalny dietetyk _))))))))))))).

Cancer

13. Data: 2007-05-06 13:25:13

Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiLX" <v...@d...ddd> napisał w wiadomości

Popieram kolege. Do tego PIC... przyzwyczaic sie do picia minimum 2 litrow
dziennie. Ja tak mialam ze czesto mialam po prostu ochote na cos dobrego.
Takie czyste lakomstwo. Polecam duuuuuuuza ilosc roznorodnych herbatek i tym
zaspokajac zachcianki. Szczegolnie te po 19stej.
Na uczucie glodu pomaga tez lyzka oliwy do posilku. I tak jak poprzednicy
mowili otreby, pelnoziarniste pieczywo, ziarna itp

14. Data: 2007-05-06 13:35:06

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> I jeszcze jak sie HIV przytrafi to sie nie ma czego na tej diecie bac.
> Bo wyleczy Jurek M optymalny dietetyk _))))))))))))).

Czemu Ty Cancer jesteś tak cholernie nudny? Wysil swoją mózgownicę na cos
bardziej oryginalnego. Cenię sobie złośliwości, kpiarzy, ale Ty stale jedno
i to samo... Trzeba być trochę bardziej oryginalnym... Ale pewnie Cię nie
stać....szkoda....
Pozdrawiam Jurek M.

15. Data: 2007-05-06 15:05:10

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> [...]
> bardziej oryginalnego. Cenię sobie złośliwości, kpiarzy, ale Ty stale
> jedno i to samo... Trzeba być trochę bardziej oryginalnym... Ale pewnie

Widzisz Jurku poczytaj siebie, to ty jesteś nudny, twoje posty wkoło sa
takie same.

Nic nie będę wysilał, moje posty tutaj nie służą bawieniu Ciebie, ale
ostrzeganiu twoich potencjalnych pacjentów, których masz zamiar zwabić do
optymalnego bractwa.

Pamiętaj dotąd jak będziesz na tej grupie wabił chorych ludzi do twego
sekciarskiego bractwa do twoich pseudo arkadii, ja będę pisał pod twoimi
postami, ze to kłamstwo i naciąganie.

Cancer

16. Data: 2007-05-06 15:31:21

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M.napisal:

> Wysil swoją mózgownicę na cos bardziej oryginalnego.

I zalecac na kazdy problem zdrowotny czy zyciowy, diete optymalna lib inna
niskoweglowodanowa?

> Cenię sobie złośliwości, kpiarzy, ale Ty stale jedno
> i to samo...

Taaak, bardzo sobie cenisz. Nawet im ublizasz lub piszesz falszywe donosy,
aby im odcieto dostep do usenetu.

>Trzeba być trochę bardziej oryginalnym... Ale pewnie Cię nie stać....szkoda....

Ciagle cierpliwie czekam, az dasz przyklad orginalnosci, ktory inni zaczna
niewatpliwie nasladowac...."optymalny" czlowieku.

17. Data: 2007-05-06 16:12:57

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pamiętaj dotąd jak będziesz na tej grupie wabił chorych ludzi do twego
> sekciarskiego bractwa do twoich pseudo arkadii, ja będę pisał pod twoimi

Dobrze. Przystaję na Twoje sugestie. . Jak piszę na priv też...?)))) Czemu
jesteś takim naiwnym, któremu się zdaje, że Twoje głupawe "ostrzeżenia"
przyniosą jakiś skutek?
Powodzenia!!!...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

18. Data: 2007-05-06 17:40:48

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> Czemu jesteś takim naiwnym, któremu się zdaje, że Twoje głupawe "ostrzeżenia"
> przyniosą jakiś skutek?
> Powodzenia!!!...:)))

Taak.... To fakt, ze jestes wyjatkowo bezczelnym i nachalnym oszustem.
Ale pamietaj, ze nosil wilk razy kilka, az w koncu poniesli wilka:)

19. Data: 2007-05-06 18:03:01

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> [...]
> jesteś takim naiwnym, któremu się zdaje, że Twoje głupawe "ostrzeżenia"

Sam jesteś naiwny, ze dałeś sie omotać przez żałosną sektę.
To co piszesz na priv mam gdzieś, pisz do woli, az ktoś mądry poda Cie do
Abuse o rozpowszechnianie spamu.
Widać jak na dłoni jak Ci przeszkadzają ostrzeżenia _)))) i jak Cie
denerwują -))).
Można to poznać po twoich chamskich wypowiedziach.
Znany jesteś z chamstwa jak brak Ci argumentów.
Wynocha z tej grupy optymalny naciągaczu !!!!
Idź z powrotem na swoja grupę optymalna tam twoje miejsce.
Nie kumasz , ze tutaj nikt nie chce czytać twoich żałosnych optymalnych
banialuków??.
Jeszcze malo ludzi Ci to tutaj napisało??

Cancer

20. Data: 2007-05-06 18:17:05

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze malo ludzi Ci to tutaj napisało??

Psy szczekają, a karawana jedzie dalej...
Pozdrawiam Jurek M.

centrum onkologiczne warszawa opinie
Wypadanie włosów
ugryzenie osy... lub podobnego