aplikator- dozownik do nawozów sypkich

1. Data: 2007-06-18 15:38:39

Temat: aplikator- dozownik do nawozów sypkich
Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

Mam pytanie czy jest na rynku dostępny jakiś dozownik do nawozów sypkich?
Trafia mnie jak mam schylony biegać po ogrodzie i rozypywać nawóz z ręki.
Po piewrsze kregosłup wysiada po drugie rozyupuje sie to nieefektywnie

pozdrawiam

PabloGT

2. Data: 2007-06-18 15:46:05

Temat: Re: aplikator- dozownik do nawozów sypkich
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jun 2007 17:38:39 +0200, PabloGT napisał(a):

> [...]
> Trafia mnie jak mam schylony biegać po ogrodzie i rozypywać nawóz z ręki.
> Po piewrsze kregosłup wysiada po drugie rozyupuje sie to nieefektywnie

Tak, Gardena miała kiedyś w ofercie takie coś na kółkach. Coś w rodzaju
mini-siewnika.
Czasem można spotkac w marketach ogrodniczych albo budowlanych w dziale
ogrodowym.

Pozdrawiam,
Marta

3. Data: 2007-06-18 16:42:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PabloGT" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Trafia mnie jak mam schylony biegać po ogrodzie i rozypywać nawóz z ręki.
> Po piewrsze kregosłup wysiada po drugie rozyupuje sie to nieefektywnie

http://www.tgpolska.com/p140_siewnik_reczny_do_nawoz
ow_bms_amtec_10.html

http://gardenshop.pl/product_info.php?cPath=321_450&
products_id=2405

http://www.substral.pl/siewnik_kolka.php

słowa hasłowe: ręczny siewnik nawozów

4. Data: 2007-06-18 17:18:37

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.substral.pl/siewnik_kolka.php
>
> słowa hasłowe: ręczny siewnik nawozów

witam!

Dzięki, ale to juz mam na trawnik super, chodzi mi o dozownik aplikator
ktory prezyzyjnie punktowo dostarczy nawóz pod roślinę.
Nie wiem mam na mysli jakis zasobnik na plecach jakomś rure i pykam sobie
nawozik

PabloGT

5. Data: 2007-06-18 17:22:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktory prezyzyjnie punktowo dostarczy nawóz pod roślinę.
> Nie wiem mam na mysli jakis zasobnik na plecach jakomś rure i pykam sobie

Są takie - ale na zachodzie. Rura z przyciskiem do dzowania - wbija się do
ziemi i ganulki nawozu lądują w ziemi przy wyciąganiu. Podobne są siewniki
do dużych nasion np. fasola, bób - schylać się nie trzeba.

6. Data: 2007-06-18 17:30:33

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziemi i ganulki nawozu lądują w ziemi przy wyciąganiu. Podobne są siewniki
> do dużych nasion np. fasola, bób - schylać się nie trzeba.

No wlasnie, przy czym nie chciabym nic wbijac, tylko koncowke skierowac w
okreslone miejsc przycisnąć jakis guzik i wylatuje okreslona ilosc nawozu.
Piekne no nie

PabloGT

7. Data: 2007-06-18 17:35:47

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okreslone miejsc przycisnąć jakis guzik i wylatuje okreslona ilosc nawozu.

Takie cus znalazłem :
http://www.uprp.pl/wydawnictwa/wyd/bup_02/bup04_02/h
tml/wyn04a.html

wlasnie o takim czyms myśłemem

PGT

8. Data: 2007-06-18 18:04:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Musisz nosić? Mnie by się nie chciało.

9. Data: 2007-06-18 18:09:16

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

PabloGT napisał(a):

> Takie cus znalazłem :
> http://www.uprp.pl/wydawnictwa/wyd/bup_02/bup04_02/h
tml/wyn04a.html

> wlasnie o takim czyms myśłemem

A nie o takim?
http://www.kwazar.com.pl/index.php?strona=28&produkt
=28
http://www.kwazar.com.pl/index.php?strona=28&produkt
=112
pozdr. Jerzy

10. Data: 2007-06-19 07:24:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PabloGT" <p...@i...pl> wrote in message

> Takie cus znalazłem :
> http://www.uprp.pl/wydawnictwa/wyd/bup_02/bup04_02/h
tml/wyn04a.html

> wlasnie o takim czyms myśłemem

A tak ogólnie - ostrzegam przed nielegalnymi działaniami.

Wyciszenie ogrodu
mączniak na winoroślach
Jagody kamczackie
Kto mi powie co to jest...?