apteka internetowa

21. Data: 2004-01-09 21:42:53

Temat: Re: apteka internetowa
Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
news:btn5hb$4bu$1@news.onet.pl...

> [...]
Tu

> To zalezy od aptekarza. Aczkolwiek ci faktycznie czasami fachowoscia nie
> grzesza. A tyle sie trabi o "ciaglym ksztalceniu" i gdzie ono????

No właśnie widzę (skąd ten zaimek "ci"??, powinno być "ja":) i dziwię się,
skąd ten mentorski ton w polemice z lekarzem, na temat medycznej fachowości
i etyki?

BTW pacjenci są jak słonie, nigdy nie zapominają ;)

pzdr

22. Data: 2004-01-09 22:52:22

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> juz teraz niektore leki moga sprzedawac pompiarze na stacji.

http://tinyurl.com/337cf

pzdr

23. Data: 2004-01-10 14:40:30

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: btn5hb$4bu$...@n...onet.pl ,
której nadawcą było Anka Łazowska <a...@c...pl> zostało napisane:

> To zalezy od aptekarza. Aczkolwiek ci faktycznie czasami fachowoscia
> nie grzesza. A tyle sie trabi o "ciaglym ksztalceniu" i gdzie ono????

cosik misocie, kumo. najpierw mowita ze internetowe apteki be, bo beda same
przewaly i nieetyczne magistry. teraz sama piszesz, ze wszystko od magistra
tak czy tak zalezy...

ehh, i polemizuj tu z kobietami... :)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

24. Data: 2004-01-14 18:16:38

Od: "KF" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sieć aptek może założyć stronę wirtualnej apteki,
gdzie klient będzie mógł się poruszać wybierająć asortyment leków bez Rp. i
apteka adnotuje jego chec
zakupu (w korzystnych cenach z ewent. rabatem)
i na odpowiedni czas przygotuje dla niego ten zestaw do odbioru w aptece.

To jest moj pomysł i proszę uszanować prawa autorskie!

KF

25. Data: 2004-01-15 10:33:05

Od: Marek Czepiński <f...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

"KF" <s...@o...pl> wrote in message news:bu4128$hhg$1@news.onet.pl...

> To jest moj pomysł i proszę uszanować prawa autorskie!

pomysł fajny, ale odpowiadaj proszę pod cytatem...

--
pozdrawiam serdecznie

http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=318693

26. Data: 2004-01-15 13:57:04

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KF" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i na odpowiedni czas przygotuje dla niego ten zestaw do odbioru w aptece.
>
> To jest moj pomysł i proszę uszanować prawa autorskie!

Fajny, tylko niezbyt świeży ;)) i z praw autorskich chyba nic Ci nie kapnie
:(

cyt_________________________________________________
____________

Witamy w sklepie!

Strona te zostały stworzone, aby pozwolić naszym Klientom na zamawianie
leków przez Internet. Zamawiać można leki tworzone według receptury, jak i
te normalnie dostępne. Zostaną one dostarczone naszym klientom na terenie
*******, można je także odebrać osobiście w naszej aptece na *******.

Zamawiając leki można wykorzystać pocztę elektroniczną lub telefon. Przy
zamówieniach za pomocą poczty elektronicznej prosimy dodatkowo o podanie
kontaktowego numeru telefonu oraz informacji czy przygotowane leki mają być
dowiezione czy zostaną osobiście odebrane przez Klienta.

Zapraszmy też państwa do odwiedzenia naszej apteki: *******

pzdr

Sesja, sesja coraz bliżej...
[SPAM] konto e-mail, bez spamu, bez wirusow, 100MB
Studia podyplomowe - farmacja
rozpoczęliśmy ustawiczne kształecenie... ;)
CV pilnie