archiwum grupy

1. Data: 2009-03-03 07:01:26

Temat: archiwum grupy
Od: "Marianna" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dostac się do archiwum grupy robótki ręczne ?? Byłabym wdzięczna za
odpowiedź
Serdecznie pozdrawiam

2. Data: 2009-03-03 08:31:21

Temat: Re: archiwum grupy
Od: "Marianna" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

opłaca się przeszukanie archiwum a oto co znalazłam :)

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=12647
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=39851
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=26818
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25097
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=40521
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=38102
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=42888
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=40240

http://picasaweb.google.com/gitte.sommersol/DIANA07#

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=32847
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=12647
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25097
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=36038
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=40521
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=44339

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=42888
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24128
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24545

http://pattern.meilaodiy.com/2004/07/200407241214511
6498.jpg
http://pattern.meilaodiy.com/2004/07/200407241216323
1174.jpg

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=40240
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25957

miłego przeglądania. Nie wszystkie linki działają

3. Data: 2009-03-03 10:44:07

Od: "Marianna" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla leniwych i zapracowanych :)
pozdrawiam :)

4. Data: 2009-03-03 12:50:07

Od: "Marianna" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w formularzu trzeba podać czego szukasz, np. filet, ręcznie wpisać nazwę
> grupy (np. pl.rec.robotki-reczne) i najważniejsze ustawić przedział czasu,
> z którego ma przeszukiwać archiwum. Jakiś "geniusz" w google wymyślił, że
> defaultowo ustawiony jest początek i koniec szukania na 1.01.2009 i jak
> się tego czasu nie zmieni to nic się nie znajdzie.
> Niestety po zmianach, jakie google ostatnio zrobiło w tym formularzu, jest
> on mniej czytelny i wygodny (ręczne wpisywanie nazwy grupy). Na koniec
> wybrać przycisk "Szukanie zaawansowoane".

Dzięki za wskazówki. W przyszłości się przydadzą.
Jeżeli chodzi o linki to wkleiłam je z myslą a zapracowanych :) i przy okazj
chciałam sprawdzić jak działa archiwum :)

5. Data: 2009-03-04 07:15:07

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marianna pisze:
> Jak dostac się do archiwum grupy robótki ręczne ?? Byłabym wdzięczna za
> odpowiedź
> Serdecznie pozdrawiam

http://groups.google.pl/group/pl.rec.robotki-reczne/
topics?hl=pl&lnk

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

6. Data: 2009-03-04 09:43:38

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marianna pisze:
> opłaca się przeszukanie archiwum a oto co znalazłam :)

> miłego przeglądania. Nie wszystkie linki działają

To po co je podalas?

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

7. Data: 2009-03-04 11:32:04

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marianna pisze:
> Dla leniwych i zapracowanych :)

Nie żebym była złośliwa... ale zwłaszcza zapracowani będą szczęśliwi
tracąc czas na otwieranie nie działających linków.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2009-03-04 11:52:00

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marianna pisze:
> [...]

jest on mniej czytelny i wygodny (ręczne wpisywanie nazwy grupy). Na
koniec wybrać przycisk "Szukanie zaawansowoane".

Miasta Polskie w xxx
wzory filetowe- poszukuj
hej
Osinka