Re: aresztowanie?!

From: "Fundacja KIDPROTECT" <f...@k...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: aresztowanie?!
Date: Mon, 28 Jun 2004 23:54:01 +0200

Witam,
przeraza mnie czesc wypowiedzi w tym watku. Ktos madrze napisal, ze
przypominaja zachowanie rodzicow Slowikow. Solidarnosc zawodowa? Chyba zle
pojmowana... Na marginesie - jesli nic nie ma, to sad tak latwo nakazu
aresztowania nie wyda.

Rzeczywiscie smutne natomiast jest to, ze teraz rodzice moga bac sie
psychologow, tak jak ludzie w Lodzi nie chcieli wzywac pogotowia. Ale to od
srodowiska psychologow zalezy jego opinia. Reakcje w stylu rodzicow Slowikow
raczej tej opinii nie beda sluzyc.

Cala historia, niezaleznie od tego, jaki bedzie jej efekt (a ja mysle, ze
finalem bedzie wyrok skazujacy), pokazuje istotna prawde, o ktorej wiekszosc
ludzi nie chce myslec: ** pedofilem moze byc kazdy **. Nie ma regul
dotyczacych wieku, zawodu, plci, wyksztalcenia, dochodow, miejsca
zamieszkania. I jeszcze jedna prawde to niestety potwierdza - pedofile
szukaja czesto takiego zawodu, ktory umozliwi im kontakt z dziecmi.

Pozdr,
J. Spiewak

--
www.Kidprotect.pl - swiat przyjazny dzieciom