aresztowanie?!

1. Data: 2004-06-28 19:25:29

Temat: aresztowanie?!
Od: "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> szukaj wiadomości tego autora

Ogladaliscie dzisiaj jakis dziennik informacyjny? Czy to chodzi o Andrzeja
Samsona? O co w tym chodzi :( bo troche wierzyc mi sie nie chce, zeby to
prawda byla...

1. Data: 2004-06-28 19:37:38

Temat: Re: aresztowanie?!
Od: "- -" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arystokrates <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> napisał(a):

> Ogladaliscie dzisiaj jakis dziennik informacyjny? Czy to chodzi o Andrzeja
> Samsona? O co w tym chodzi :( bo troche wierzyc mi sie nie chce, zeby to
> prawda byla...

Psycho też człowiek. Może prowadził śmiałe experymenty ku zaspokojeniu
własnej ciekawości badawczej i ogólnemu pożytkowi wiedzy?
Aneta

1. Data: 2004-06-28 19:42:17

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

mema<m...@g...pl>

> Mnie tez sie wierzyc nie chce. i mysle sobie o tym, co bedzie, jesli
> facet okaze sie niewinny (a chcę, zeby tak było... w koncu to przez
> lata był autorytet; konu sie bedzie wierzyc?)... opinię ma zszarganą
> na zawsze... taka to anonimowośc znanych osób- andrzej s. znany
> psychoterapeuta, autor ksiażek, itp..
> smutne :(

a przy okazji zszarga się opinia psychologii i psychologów w ogóle

swoją drogą, jakie badania naukowe mógł prowadzić na materiale kilkuset
pornograficznych zdjęć dzieci? (to jego oficjalne wytłumaczenie)

p.

1. Data: 2004-06-28 19:47:57

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

mema<m...@g...pl>

> hmm... no i dlaczego wyrzucił to do smietnika a nie zniszczył? ale z
> drugiej strony: po co przylazł pod smietnik i dał się złapać? dziwne
> to jakieś.. i ten telefon wczesniej... mnie to smierdzi prowokacją..

telefon?

prowokacja, nie prowokacja - jakie badania naukowe? (jego tłumaczenia się
nie można tłumaczyć prowokacją)

p.

1. Data: 2004-06-28 19:56:20

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mema wrote:

> własnie. o tym tez pomyslałam. psychoterapeuta czyli psychol molestujacy
> niewine dzieci...

takie są już niestety tendencje do wsadzania do wspólnego worka. Jak
lekarz x weźmie łapówkę, to potem "wszyscy" lekarze to łapówkarze. No
ale jak się powie, że Polak to złodziej samochodów, to jakoś więcej osób
zaczyna rozumieć, co znaczy taka "odpowiedzialność zbiorowa".

> hmm... no i dlaczego wyrzucił to do smietnika a nie zniszczył? ale z
> drugiej strony: po co przylazł pod smietnik i dał się złapać? dziwne to
> jakieś.. i ten telefon wczesniej... mnie to smierdzi prowokacją..

wiele tu pytań... ale nie nam na nie odpowiadać. Można mieć tylko
nadzieję, że prawda wyjdzie na jaw, ale jakakolwiek ona jest - wyrok już
zapadł...

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

1. Data: 2004-06-28 19:56:46

Od: "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mema <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cbpss9$8gt$...@i...gazeta.pl...

> kunka... zdaje sobie z tego sprawę: szukam usprawiedliwienia dla niego...
> chce, zeby to okazało sie nieprawdą.

Ale jesli to jest prowokacja to ktos zadal dotkliwy cios srodowisku
psychologow. Teraz dojdzie mit, ze psychologowie nie tylko maja problemy ze
soba ale i sa zboczencami.

Tak sie zastanawiam... komu na tym zalezalo? Czyzby Barcikowski byl pod
wplywem lobby [niedawno glosno bylo o tym w sejmie, ze zalatwili sobie
ustawe] srodowisk medycyny niekonwencjonalnej? :-\

1. Data: 2004-06-28 19:59:44

Od: "mema" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-28 20:05:16

Od: "mema" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-28 20:05:41

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> wrote in

> prowokacja, nie prowokacja - jakie badania naukowe?

Moze pisal jakas prace na te tematy...

> (jego tłumaczenia się
> nie można tłumaczyć prowokacją)

Bardzo mozliwe, ze ta cala pornografia na smietniku, to jakies delikatne
zdjecia dzieciakow. A ze na haslo "pornografia" kazdemu cisnienie sie
podnosi, to sobie media zrobily uczte z Samsona.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Dobrze, ze czlowiek nie moze isc za wlasnym pogrzebem, bo by mu serce z zalu peklo.

wpływ błędów na czytelność tekstu
facet zmieniony w dziesięciolatka
To chyba nerwica....proszę o porady.
po ślubie...