artroskopia kolana

1. Data: 2006-01-19 19:39:52

Temat: artroskopia kolana
Od: "wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

waszym zdaniem po artroskopii kolana u osoby 60 letniej kiedy powinno byc
obciazenie kolana, a w trakcie odciazania nogi kule postronie nogi operowanej
czy przeciwnej. Rozne sa szkoly ne ten temat a jakie jest wasze zdanie? dzieki
za odpowiedzi

2. Data: 2006-01-21 18:52:55

Temat: Re: artroskopia kolana
Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy obciążanie??? To zależy od tego, co było zrobione. Ale pewnie nic
takiego po czym konieczne byłoby długotrwałe odciążanie.
Nie ma różnych szkół. Jeśli jedna kula to zawsze po stronie przeciwnej.
Ssaki z wyjątkiem żyrafy chodzą na przemian :) (Podobno :)

3. Data: 2006-01-21 19:36:05

Od: "wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie ma różnych szkół. Jeśli jedna kula to zawsze po stronie przeciwnej.
> Ssaki z wyjątkiem żyrafy chodzą na przemian :) (Podobno :)

musze Ci powiedziec ze sa rózne szkoly na temat trzymania kuli. mnie uczono ze
przy chorym kolanie kula po przeciwnej a przychodza do mnie pacjenci (pracuje
w sanatorium na rehabilitacji) ktorych instruowano inaczej. nawet kolezanki po
fachu maja rozne zdania na ten temat bo tak sie skalada |e kazda jest po innej
szkole.a co sadzisz na temat odciazania stawu po artroskopii kolana gdzie
chodzilo o proste " oczyszczenie stawu" u osoby z choroba zwyrodnieniowa przez
8 tygodni ( mam taki przypadek ale wydaje mi sie ze lekarz przesadzil). Dzieki
za odpowiedz pozdrawiam

4. Data: 2006-01-21 21:23:45

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z punktu widzenia samej artroskopii z tzw "oczyszczeniem stawu" tak
długie odciążanie nie ma sensu, ale może jednak chirurg zrobił coś co
uzasadnia takie prowadzenie po operacji np. mikrozłamania, abrazję
chrzastki itd. Jak zwykle poza tym jestem zdania, że wszelkie
wątpliwości należy próbować wyjasnić z lekarzem prowadzącym :) Ale jakby
co to pytaj :)

domowa lewatywa...
kupic Roaccutan
Cudowne plastry