artykuł o naszej grupce

1. Data: 2003-11-09 21:48:47

Temat: artykuł o naszej grupce
Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
jak w temacie, mam zamiar popełnić artykuł o naszej grupce. Z racji swego
zawodu (jestem etnologiem) zaplanowałąm sobie napisanie czegoś o ewolucji zajęć
kobiecych. Tak mniej wiecej od darcia pierza, do naszej grupki niusowej. i mam
prosbe do was wszystkich. W tym celu skonstruowałam ankietę (anonimową). Jakiś
czas temu wysłałam ją do kilku dziewczyn (dzięki za odpowiedzi) w ramach
pilotazu. Bardzo podobają misię odpowiedzi dziewczyn i mam prosbe o jeszcze...
jesli ktos ma ochote i cza smi pomóc to prosze dac znac na priva, a wtedy
odeslę ankiete w załaczniku :-)

Nie ukrywam , że licze na WSZYSTKIE robótkujace...

pozdr z Poznania
annaweronika

1. Data: 2003-11-09 22:56:59

Temat: Re: artykuł o naszej grupce
Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawaj ankiete!!! :)))))))))))
Pozdrawiam - Anka

--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik

1. Data: 2003-11-10 17:14:30

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie też.
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2003-11-10 20:07:21

Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny,
ja wiedziałam, że jesteście niesamowite, ale... żeby tutaj się nie rozpływać za
bardzo (choć trudno mi sie przed tym opanować), dostałam już 20 wypełnionych
ankiet, kolejne kilkanaście wysłałam. Bardzo dziękuję!!! A najbardziej mnie
cieszy fakt, ze napisały do mnie tez robótki, które sa utajnione :-)

cały czas proszę o JESZCZE!!!
pozdr
annaweronika (niesamowicie zadowolona i... ach...)

P. S. Pół dnia czytam dzisiaj Wasze ankiety, notuję, porównuję itp. Cierpi na
tym moje przygotowanie się na zajęcia, ale co tam!

1. Data: 2003-11-12 07:56:37

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez chce wypelnic ta ankiete :o)))

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

wejdź, zobacz, zagłosuj jeśli Ci się podoba :o)))
http://www.konkurs.canon.pl/index.php?s=2802&PHPSESS
ID=cab8a358c52840a20662e

1. Data: 2003-11-12 09:41:14

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

annaweronika wrote:

> [...]
>
> P. S. Pół dnia czytam dzisiaj Wasze ankiety, notuję, porównuję itp. Cierpi na
> tym moje przygotowanie się na zajęcia, ale co tam!

Swoja droga ciekwe ile jest takich, jak mowisz ,,utajnionych", ktore sa
zbyt niesmiale zeby sie odezwac na forum? :-)))
Dziewczyny, wlaczcie sie do pogaduszek, na pewno macie cos ciekawego do
powiedzenia :-))))

Grazyna

1. Data: 2003-11-12 09:51:54

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez chce wypelnic ta ankiete :o)))
To moze powies ja gdzies na jakims serwerku, co ?
Bo mysle, ze im wiecej wypelnimy, tym lepiej :-)))
A jesli rozsylasz, to oczywiscie tez poprosze :-)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-11-12 10:03:26

Od: "Agnieszka" <a...@W...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witajcie,
> jak w temacie, mam zamiar popełnić artykuł o naszej grupce (....) i mam
> prosbe do was wszystkich. W tym celu skonstruowałam ankietę (anonimową).

Ja też poproszę, chętnie wypełnię w wolnej chwili.

Najczęściej ukryta :-)))) Agnieszka z Wrocławia

1. Data: 2003-11-12 10:05:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja też poproszę, chętnie wypełnię w wolnej chwili.
>
>Najczęściej ukryta :-)))) Agnieszka z Wrocławia

no to juz odkryta ;))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-11-12 10:30:31

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

annaweronika wrote:
> jak w temacie, mam zamiar popełnić artykuł o naszej grupce. Z racji
> swego zawodu (jestem etnologiem) zaplanowałąm sobie napisanie czegoś
> o ewolucji zajęć kobiecych.
Czy za zajecie kobiece uwazasz tez drobne prace stolarskie itp.? Wez pod
uwage, ze sa tez kobiety zajmujace sie czyms takim i maja w tym niezla
wprawe (o tym, ze wyczucie smaku czesto lepsze niz faceci, nawet nie
wspomne).

Pozdrawiam,
robal.

OT Tele plotki