artykulik: "Czy mężczyzna potrzebuje małżeństwa"

1. Data: 2003-01-19 21:11:53

Temat: artykulik: "Czy mężczyzna potrzebuje małżeństwa"
Od: "jack" <5...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www2.gazeta.pl/obcasy/1,25364,1229406.html --- naprawde warto,, check
it out!!

pozdrawiam jack

1. Data: 2003-01-19 22:07:48

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jack" <5...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
news:b0f461$rep$1@absinth.dialog.net.pl...
> http://www2.gazeta.pl/obcasy/1,25364,1229406.html --- naprawde warto,,
check
> it out!!

Ciekwy temacik poruszony... tylko w zasadzie nie wiem jak go interpretowac.
Czy o krytyka mezczyzn - poczatek na to wskazywal, czy kobiet - ta koncowka.

Zreszta kobieta przesadza - problem dotyczy kobiet tzw. feminizujacych.
Normalne
nie maja takich problemow, wedlug mnie (mocne?)

W zasadzie to nie ma w tym tekscie rozwiazania - jest opis i krytyka
wszystkich rozwiazan,
bardzo charakterystyczne dla naszych czasow np.

> Niestety, od jakiegoś czasu mężczyźni są w matrymonialnym odwrocie.
> Wprawdzie nie wszyscy - życie pokazuje, że tradycjonaliści,
> którzy w razie czego posłuch w łóżku i w domu wymuszą pięścią,
> żenią się akurat dość chętnie i bez obaw.
> Ociągają się raczej mili chłopcy, za których chętnie byśmy wychodziły,
> ci, którzy szanują i lubią kobiety i zostali wyedukowani w kulturze
związku partnerskiego.

Tradycjonalista zly bo bije, grzecznis fajny ale ... nie chce sie zenic :-D
To co jest dobrze? ... a moze jest blad w tym mysleniu i calym artykule?
Znowu feministki zapedzily sie w kozi rog - zreszta one zawsze tak.

> Chyba nigdy nie miałyśmy takiej szansy stworzenia korzystnego dla kobiet
modelu relacji męsko-
-damskich jak teraz. I tę właśnie szansę krok po kroku marnujemy.

A jak by wygladalo nie-marnowanie??? Tego autorka nie napisala.
Duch

1. Data: 2003-01-19 23:17:16

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jack wrote:
> http://www2.gazeta.pl/obcasy/1,25364,1229406.html --- naprawde
> warto,, check it out!!
>
> pozdrawiam jack

Chyba trochę sfrustrowana jest autorka tego tekst. Generalnie jej obserwacje
po części są zgodne z prawdą, ale znacznie przejaskrawione.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2003-01-20 03:50:42

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jack" <5...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Gdyby nie reklama - zadbaj o stawy - i ta rybka w niej
to nie byłoby co oglądać.
Babka ma klimakterium. :-))

ett

1. Data: 2003-01-20 11:06:29

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Eh
Niewarto...

Było...
Niestety przeczytałam to parę tygodni temu, w Wysokich..."...

kohol

1. Data: 2003-01-20 11:07:30

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zreszta kobieta przesadza - problem dotyczy kobiet tzw. feminizujacych.
> Normalne
> nie maja takich problemow, wedlug mnie (mocne?)

Te feminizujące też nie :P

kohol

1. Data: 2003-01-20 15:23:35

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message

> Te feminizujące też nie :P

Ok, nie wszystkie, ale (bazuje na moim otoczeniu),
feminizujace "gorzej wychodza",
nawet nie wiem dokladnie czemu...
Zdrufka, Duch

1. Data: 2003-01-21 16:07:45