astma a oddawanie krwi

1. Data: 2008-09-22 11:51:22

Temat: astma a oddawanie krwi
Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

ciekawi mnie co ma astma do tego że nie można oddać krwi?

2. Data: 2008-09-22 21:16:44

Temat: Re: astma a oddawanie krwi
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@w...pl pisze:
> ciekawi mnie co ma astma do tego że nie można oddać krwi?

Jestem honorowym krwiodawcą, ale nie słyszałem o tym.
Zgaduję. Pewnie chodzi o wziewne leki steroidowe zażywane regularnie do
kontroli astmy? Raczej nie powinno ich być we krwi.

P.S.
Albo wampiry kontrolujące światowe krwiodawstwo nie lubią krwi
astmatyków? ;>>>

MSPANC'owo
STranger

3. Data: 2008-09-23 09:32:56

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:

> Jestem honorowym krwiodawcą, ale nie słyszałem o tym.
> Zgaduję. Pewnie chodzi o wziewne leki steroidowe zażywane regularnie do
> kontroli astmy? Raczej nie powinno ich być we krwi.

z tego co wiem, raczej o skład samej krwi, krew astmatyka jest - ujmując
rzecz prostacko - dużo bardziej skłonna do tworzenia stanów zapalnych.

4. Data: 2008-09-23 16:29:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" napisał:

> z tego co wiem, raczej o skład samej krwi, krew astmatyka jest -
> ujmując rzecz prostacko - dużo bardziej skłonna do tworzenia
> stanów zapalnych.

Nie tyle krew, co mediatory zapalenia, które w niej się znajdują. A to
dlatego, że astma jest w istocie przewlekłym procesem zapalnym, który
trwa przez cały czas, a nie tylko w czasie ataku kaszlu.

--
Pozdrawiam - Aicha

dziecko 1,5 roku - dziwne objawy
narkoza
Czy OB 18mm po 1h to powód do niepokoju????
Wir. Zap. Wątroby - kiedy piewsze objawy
Wir. Zap. Wątroby - objawy