ateiści, agnostycy i wierzący

31. Data: 2008-12-21 01:12:20

Temat: Re: atei�ci, agnostycy i wierz�cy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:
Moze i jest nienasycona w twojej wyobrazni,ale nie musisz w nia
wierzyc.

32. Data: 2008-12-21 01:32:18

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Moze i jest nienasycona w twojej wyobrazni,ale nie musisz w nia

Chuj mnie to obchodzi.
Ma sie kurwa przedstawic, tego wymaga jebana kultura do kurwy nedzy.

PS. Nie znosze Ciebie czytac, bo chujowo odpisujesz - chodzi o sposob
redagowania posta.
Naucz sie obslugiwac program pocztowy i pisz jak czlowiek.
--
Bluzgacz

33. Data: 2008-12-21 02:11:03

Temat: Re: ateiści, agnostycy i wierzący
Od: " Nienasycona" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl> napisał w wiadomości

> Przedstaw sie kurwa.
Dzie? dobry bluzgaczu.Ho,ho-robota wre,jak widze,
ochoczo.Ochoczo-sliczne slowo.Czy pan by potrafil
sie ochoczo kochac,panie bluzgaczu?-Ja tak bym
pragnela jak samice modliszki,które ku koncowi
zjadaja od glowy swoich partnerów,którzy mimo to nie
przestaja tego-wie pan,hehe!-jestem bardzo piekna
szatynka,niezwykle mila i ponetna.

34. Data: 2008-12-21 11:35:00

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nienasycona" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zjadaja od glowy swoich partnerów,którzy mimo to nie
> przestaja tego-wie pan,hehe!-jestem bardzo piekna

Jestes trollem, a najprawdopodobniej tez facetem.
Nie probuij prowokowac i rozkrecac rozmowy, bo to bezcelowe.
Ostatnie zdanie, gdzie piszesz na swoj temat wyraznie wskazuje, ze chcesz
aby sie toba zainteresowac.
Dlatego powinnas juz wypierdalac, bo ciebie nie szanuje.
Paszol won pustak.
--
Bluzgacz

35. Data: 2008-12-21 15:29:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Eeee, Aicha jest z innego miasta, a dziewczynka była z W-wy.

A nie było _dwóch_ dziewczynek?? Drugą też obstawiłam, ale już mniej
pewnie. ;)

Ewa

36. Data: 2008-12-21 15:37:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> A nie było _dwóch_ dziewczynek?? Drugą też obstawiłam, ale już
> mniej pewnie. ;)

???
Make me a match,
Find me a find,
catch me a catch ? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

37. Data: 2008-12-21 17:53:01

Od: " Nienasycona" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl> napisał w wiadomości

> [...]
wyraznie wskazuje, ze chcesz
> aby sie toba zainteresowac.
> Dlatego powinnas juz wypierdalac, bo ciebie nie
Bezsilosc pana,doktorze bluzgaczu,podnieca mnie do
zupelnego wariactwa.Chcialabym,aby pan patrzyl na
to,kiedy ja-wie pan?Ale jak ulagodzic wasza zlosc?
Przeciez wiadomo,ze ludzie czasem gladza jeden
drugiego.Gdybym was teraz pogladzila,to byscie sie
jeszcze bardziej wsciekli-wlezlibyscie wprost ze
skóry,ja wiem;to meka!

38. Data: 2008-12-21 17:53:57

Od: " Nienasycona" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

39. Data: 2008-12-21 18:45:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przeciez wiadomo,ze ludzie czasem gladza jeden
> drugiego.Gdybym was teraz pogladzila,to byscie sie
> jeszcze bardziej wsciekli-wlezlibyscie wprost ze

Powiedzialem WON TROLLU.
--
Bluzgacz

40. Data: 2008-12-21 18:46:04