automatyczne sprzęgło

1. Data: 2001-09-02 13:13:55

Temat: automatyczne sprzęgło
Od: "Przemek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam :-)

cy ktoś z grupowiczów jezdzi samochodem z zainstalowanym takim ustrojstwem?
Jezeli tak to prosilbym o opinie i rady.
No i oczywiscie o namiary na warsztaty instalujace takie sprzegla.

pozdrowienia i podziekowania

Przemek (klapo)

-------------------------
s...@p...fm
GG 355024

2. Data: 2001-09-06 14:05:16

Temat: Odp: automatyczne sprzęgło
Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
ustrojstwem?
> Jezeli tak to prosilbym o opinie i rady.
> No i oczywiscie o namiary na warsztaty instalujace takie sprzegla.

Witam

Nie pomyślałeś o skrzyni automatycznej? Zaręczam, komfort jest
nieporównywalny. :-))

-------------------------------
Pozdrawiam serdecznie

- Frank

3. Data: 2001-09-06 14:16:25

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dodatek, odchodzą przeróbki... i samochód łatwiej sprzedać. Chociaż przy
obecnym zastoju na rynku motoryzacyjnym, nawet trudno dać komuś za darmo
samochód... :)))

-------------------------------
Pozdrawiam serdecznie

- Frank

4. Data: 2001-09-06 14:21:48

Temat: Re: automatyczne sprzęgło
Od: "Przemek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
:
: Witam
:
: Nie pomyślałeś o skrzyni automatycznej? Zaręczam, komfort jest
: nieporównywalny. :-))
:

i ja Ciebie witam

zapewniam Cie ze pomyslalem, nawet od 1995 jezdze takim pojazdem :-) ale
teraz uparlem sie na samochod z silnikiem "na rope" a takich z automatyczna
skrzynia nie ma wiele :-( zwlaszcza w przedziale cenowym zblizonym do
wysokosci pozyczki z PFRONu :-(

Narazie szukam samochodu i sprzegla.

Wiem jedno napewno nie skusza mnie orzyrzadowania reczne (roznego rodzaju
drazki do pociagania).

pozdrowienia

Przemek (klapo)

-----------------------
s...@p...fm

5. Data: 2001-09-06 14:27:32

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Narazie szukam samochodu i sprzegla.
>
> Wiem jedno napewno nie skusza mnie orzyrzadowania reczne (roznego rodzaju

Są autonaty z dieslem, tylko trzeba być cierpliwym i solidnie szukać. Ja
szukałem konkretnej marki, kontretnego modelu i znalazłem... Tylko tyle, że
właściciel za bardzo go wycenił... :(((
Dla pocieszenia, szkałem, ponad rok w całej Polsce.

Powodzenia

Pozdrawiam serdecznie

- Frank

Kupie samochod przystosowany dla ON
samochod a ON
Najgrozniejsza choroba ON w Polsce: PASOZYTY!
studia "na odleglosc"
pozdrowienia