awans zawodowy - ktora data?

1. Data: 2004-07-22 15:03:32

Temat: awans zawodowy - ktora data?
Od: poe <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Sytuacja jest nastepujaca:
29.06 pomyslnie odbylem rozmowe kwalifikacyjna na stopien nauczyciela
kontraktowego. Akt nadania stopnia n. kontr. zostal wystawiony przez
dyrektora z data 5.07 na podstawie protokolu komisji z dnia 29.06.

Pytania:
1.Czy taka rozbieznosc dat jest dopuszczalna?
2.Od kiedy powinienem dostac podwyzke? Czy od lipca (na podstawie daty
26.07), czy od sierpnia (na podstawie daty na zaswiadczeniu o nadaniu
stopnia nauczyciela kontraktowego)

Pozdrawiam
poe

2. Data: 2004-07-22 15:40:26

Temat: Re: awans zawodowy - ktora data?
Od: Jacek Skowroński <j...@j...aplus.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-07-22 17:03 *poe* pisze:
> 1.Czy taka rozbieznosc dat jest dopuszczalna?

Jest.

> 2.Od kiedy powinienem dostac podwyzke? Czy od lipca (na podstawie daty
> 26.07), czy od sierpnia (na podstawie daty na zaswiadczeniu o nadaniu
> stopnia nauczyciela kontraktowego)

Od lipca.

--
Jacek Skowroński ____________________________________________________
_________

3. Data: 2004-07-22 15:52:30

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poe" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2.Od kiedy powinienem dostac podwyzke? Czy od lipca (na podstawie daty
> 26.07), czy od sierpnia (na podstawie daty na zaswiadczeniu o nadaniu

Podstawą jest oczywiście akt nadania. Rozbieżność dat nie ma tu nic do
rzeczy, bowiem są one odzwierciedleniem dwóch zupełnie różnych zdarzeń.

--
Roman Stachowiak
http://www.gimnazjum.pl/karta Karta rowerowa w szkole

4. Data: 2004-07-22 15:58:41

Od: Jacek Skowroński <j...@j...aplus.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-07-22 17:03 *poe* pisze:
> 1.Czy taka rozbieznosć dat jest dopuszczalna?

Jest.

5. Data: 2004-07-24 11:04:21

Od: poe <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman Stachowiak napisał:
> Podstawą jest oczywiście akt nadania. Rozbieżność dat nie ma tu nic do
> rzeczy, bowiem są one odzwierciedleniem dwóch zupełnie różnych zdarzeń.

A czy moglbym prosic o linka do podstawy prawnej nadania stopnia
nauczyciela kontraktowego? Chodzi mi konkretnie o te daty...

Pozdrawiam
poe

6. Data: 2004-07-24 11:56:21

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy moglbym prosic o linka do podstawy prawnej nadania stopnia
> nauczyciela kontraktowego? Chodzi mi konkretnie o te daty...

Karta Nauczyciela

Art. 9b.

3. Komisje kwalifikacyjne lub egzaminacyjne, o których mowa w ust. 1,
przeprowadzają odpowiednio postępowanie kwalifikacyjne lub egzaminacyjne w
styczniu i lutym oraz w maju, czerwcu i lipcu.

4. Nauczycielowi spełniającemu warunki, o których mowa w ust. 1, oraz
nauczycielowi zatrudnionemu w trybie art. 9a ust. 3, w drodze decyzji
administracyjnej, stopień awansu zawodowego nadaje:

1) nauczycielowi stażyście stopień nauczyciela kontraktowego - dyrektor
szkoły,

Art. 39.

1. Zmiana wysokości wynagrodzenia w czasie trwania stosunku pracy w związku
z uzyskaniem kolejnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela lub z innych
przyczyn następuje z dniem pierwszym najbliższego miesiąca kalendarzowego,
jeżeli awans lub inne przyczyny nie nastąpiły od dnia pierwszego danego
miesiąca kalendarzowego.

--
RomanS

7. Data: 2004-07-24 14:20:58

Od: poe <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To wszystko wiem....

Rozuiem w takim razie, ze data nadania stopnia awansu dla kontraktowego
nie jest nigdzie ujeta w przepisach. Zalezy to tylko i wylacznie od
dyrekcji?
Komisje mialem w czerwcu. Stopien nadania otrzymuje w lipcu - dlatego ze
dyrekcja akurat tak sobie wymyslila.
Pomijam oczywisty fakt maksymalnego opozniania nadania stopnia awansu
zwiazanego z oszczednosciami kosztem nauczycieli.

Pozdrawiam
poe

8. Data: 2004-07-24 14:27:01

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jul 2004 16:20:58 +0200, poe napisał(a):

> Komisje mialem w czerwcu. Stopien nadania otrzymuje w lipcu - dlatego ze
> dyrekcja akurat tak sobie wymyslila.

hmm zawsze ma 14 dni na wydanie decyzji?

> Pomijam oczywisty fakt maksymalnego opozniania nadania stopnia awansu
> zwiazanego z oszczednosciami kosztem nauczycieli.

u mnie poszło po najmniejszej linii oporu - wszystko praktycznie bez
poślizgów, tarć etc. Czasami podpisywałem 2-3 papierki dziennie ;-)

--
Grendel

9. Data: 2004-07-24 14:44:41

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie poszło po najmniejszej linii oporu - wszystko
praktycznie bez
> poślizgów, tarć etc. Czasami podpisywałem 2-3 papierki
dziennie ;-)

"Linii najmniejszego oporu" lepiej brzmi.

10. Data: 2004-07-24 17:32:01

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jul 2004 19:39:49 +0200, emer napisał(a):

> Skoro bez tarć to linia NAJMNIEJSZEGO oporu, a nie najmniejsza. :-p
tfu ;-) to już któryś raz ;-) nie ma to jak siła przyzwyczajenia ;)

> U mnie podobnie - w trzy tygodnie po wszystkich etapach formalnych.

Papierki załatwiałem w takim tempie, że oczopląsów dostawałem - do
dziś mam alergię na słowa "mam dla pana dokumenty do podpisania" ;-)

--
Grendel

Zaproszenie dla kursantow!
witamy
wakacje a my na kursie jak u was?????
Gdzie sprzedać pracę dyplomową?
Mianowani powiedzce o co was pytali?? plis