azalia pontyjska - jak rozmnożyć??

41. Data: 2003-05-20 21:12:47

Temat: Re: gdzie na grzyby.
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: <k...@p...onet.pl>

> Grzybobranie na grupie ogrodowej,super!A więc planujmy.
>
> Pozdrawia boletus
:)
o ile bedzie przekropnie
to juz w czerwcu bedzie mozna pochodzic za kurkami
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

42. Data: 2003-05-20 21:12:48

Temat: Re: azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

43. Data: 2003-05-20 21:19:43

Temat: Odp: gdzie na grzyby.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000c01c31ed4$28f746a0$754a4cd5@d3h6c1...

> to juz w czerwcu bedzie mozna pochodzic za kurkami
W czerwcu to sie juz borowiki zbiera ! ;-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

44. Data: 2003-05-20 21:25:05

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusyjnych napisał:000c01c31ed4$28f746a0$754a4cd5@d3h6c1...

> W czerwcu to sie juz borowiki zbiera ! ;-)

Tedi,nasz Janko ma pojęcie:)Wchodzi bez egzaminów:)

Pozdrawia boletus

45. Data: 2003-05-20 21:33:20

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> Tedi,nasz Janko ma pojęcie:)Wchodzi bez egzaminów:)
>
> Pozdrawia boletus

No tu uważać musisz bom w ścinanu boletusów nadzwyczaj doświadczony i
sprawny! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

46. Data: 2003-05-20 21:39:54

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
b...@o...pl<b...@o...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:74eb.00000624.3ec95de5@newsgate.onet.pl> ,a ja na to :

> Prawdziwki to moja specjalność!

ba , samochwała ,ale rozumiem ,rozumiem już to podejrzliwe spojrzenie na
spotkaniu u Bogusława - bardzo mnie zastanawiało ,a tu masz : to spojrzenie
grzybiarza !!!!!

PS.Kiedyś zrobimy zawody.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

47. Data: 2003-05-20 21:41:45

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/
> < Jeśli gniewasz się na mnie to czas abyś wyłączył swój komputer>

Koniecznie!:))Najlepiej zorganizujmy grupowe grzybobranie:)
A spojrzenie.....spałem jeno trzy godziny od 3-6tej:(

Pozdrawia boletus

48. Data: 2003-05-20 21:50:15

Temat: Odp: azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Kochany misio"
> b...@o...pl<b...@o...pl>
> napisał(a) w swojej > wiadomości

Hi! hi! Popatrzcie jak to grupowe spotkania łagodzą obyczaje.
Krzysztof, którego boletus niegdyś o furię przyprawiał dzisiaj pisze:
"kochany misio boletus" :-))))))
Bierzcie przykład :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

49. Data: 2003-05-20 22:19:00

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Rewelacje ze spotkania przenieśmy na priv,dobra?
Najwyższy czas spoważnieć i pisać o ogrodach.

Pozdrawia deszczowo boletus

50. Data: 2003-05-21 14:38:53

Od: "Iza Wójcik" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ba , samochwała ,ale rozumiem ,rozumiem już to podejrzliwe spojrzenie na
> spotkaniu u Bogusława - bardzo mnie zastanawiało ,a tu masz : to
> [...]

A moze by tak juz zmienic tytul postow na : grzybobranie - bylo azalia
pontyjska. :-)))

Nie zebym sie czepiala, taka tam drobna sugestia ;-)))))

Iza Wójcik

cieniste zacisze
do Krychy & Coty
Krasnolowoogrodowy koszmar :(