Re: baba

Data: 2018-03-15 21:08:51
Temat: Re: baba
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

> takie techniczne pytanie,
>
> taka weźmy typowa baba,
>
> wiadomo, całe życie chce się bawić bawić i bawić...
>
> czy istnieją jakieś (unijne instytucje) którymi można się wyręczyć, aby
> zaspokajały chęć zabawy tej typowej baby?
>
> coby mieć trochę spokoju...
>
> jak w nowym systemie rozwiązano ten problem?

Myślę, że takie problemy mogą mieć Arabi.
U nas jest ruwnouprawnienie, i bawić całe życie lubią się panowie.
Wystrczy wejść do windy w jakimś biurowcu: stare konie a gadają tylko o
stszelankah.

A nim były pupularne gry kompterowe panowie wraz z wikiem uwielbiają coraz
droższe zabawki:
scyzoryk i latarka na początek potem pewnie rower, motor, telewizor,
autko...

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)