badania

1. Data: 2003-05-25 15:35:00

Temat: badania
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej, wpadłam tu z zapytaniem, jakie badania są wymagane (wiem, ze u kazdego
lekarza med. pracy jest inaczej, ale...)
no wiec potrzebuje zaswiadczenia o braku przeciwskazan do podjecia studiow i an
skierowaniu mam tak:
student bedzie narazony na działanie:
- odczynnikow chemicznych w tym formaldehyd i rozpuszczalniki organiczne
- czynniki alergizujace (głownie chrom i lateks)
- choroby wirusowe (glownie WZW typu A)
- zakazenia przenoszone droga krwi (WZW typu B i C, HIV)
- choroby zakzne i pasozytnicze
- promieniowanie jonizujace (glownie X)
- promieniowanie elektromagnetyczne i zagrozenia zwiazane z obsluga komputera ;)
- (to jest najlepsze hihi) zagrozenia wynikajace ze stalego duzego doplywu
informacji i gotowosci do odpowiedzi
- czynniki psycho-spoleczne

tak mniej wiecej, jakie badania musze wykonac??? wiem, ze powie mi to lekarz,
ale chce wiedziec wczesniej, a tak wlasciwie, to chcialabym moze zrobic czesc
nadan przed wizyta w med. pracy?
POMÓŻCIE

pozdrawiam gorąco
M.

2. Data: 2003-05-25 16:35:45

Temat: Re: badania
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lekarz,
> ale chce wiedziec wczesniej, a tak wlasciwie, to chcialabym moze zrobic

Powinnas wykonac dokladnie te badania, ktore Ci zleci lekarz Medycyny Pracy.
Tak, czy siak - okulista Cie nie minie;-)))))))

casus

3. Data: 2003-05-25 16:52:15

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Powinnas wykonac dokladnie te badania, ktore Ci zleci lekarz Medycyny Pracy.
> Tak, czy siak - okulista Cie nie minie;-)))))))
>
> casus

:(

ja to mam życiowego pecha... hihi

4. Data: 2003-05-25 17:13:26

Od: "unknown" <u...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>kazdego
>i an
>komputera ;)

>lekarz,
>czesc

o, o jesli mozna to ja sie przylacze do pytania!
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Nie moge zgiac kolana
monocyty