badania- W-wa!!!

1. Data: 2004-03-14 18:59:03

Temat: badania- W-wa!!!
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

W przyszly weekend od rana do wieczora zarowno w sobote jak i niedziele
bede prowadzic badania przy SWPS w laboratorium, ul. Chodakowska 19/31.
Gdybyscie mogli zasilic swoja obecnoscia liczebnosc osób badanych
bylabym ogromnie wdzieczna. Potrzebujemy minimum 60 osob. Badanie jednej
osoby bedzie trwac okolo 50 minut i będzie dotyczyc pamieci. Jest to o
tyle wazna sprawa, ze bedziemy badac rzecz stosunkowo niedawno odkryta w
zwiazku z czym maja one duza szanse na publikacje miedzynarodowa.
Bylabym wdzieczna gdybyscie sie chcieli przyczynic dla dobra nauki i
mnie samej;-)

Stokrotka

1. Data: 2004-03-14 20:41:50

Temat: Re: badania- W-wa!!!
Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
w news:c32a15$6vu$1@atlantis.news.tpi.pl
> [...]
> zwiazku z czym maja one duza szanse na publikacje miedzynarodowa.
> Bylabym wdzieczna gdybyscie sie chcieli przyczynic dla dobra nauki i

Co takiego odkryłaś Stokrotko :-)
Opowiesz?

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-03-16 18:15:27

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vonBraun napisał:
> Stokrotka
> w news:c32a15$6vu$1@atlantis.news.tpi.pl

> Co takiego odkryłaś Stokrotko :-)

to sie dopiero okaze po badaniach;-) poki co narazie otocze moja badanie
rombkiem tajemnicy;-)

1. Data: 2004-03-17 08:25:54

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka tajniaczy sie w
nastepujaca

> to sie dopiero okaze po badaniach;-) poki co narazie otocze moja badanie
> rombkiem tajemnicy;-)

To chociaz napisz na priva albo co - interesuje mnie co masz na
mysli pisząc "będziemy badać rzecz stosunkowo niedawno odkrytą"

pozdrawiam
vonBraun

Re: IQ na oko
ostatnia deska ratunku czyli jak zagadac do dziewczyny
jak przeskoczyc przeszlosc?? c.d.
borderline a rozumienie (siebie i świata)
Re: byc moze przydatne smetkom z appm? ;)