badania do ksiazeczki pracowniczej!

11. Data: 2003-02-03 13:47:12

Temat: Re: badania do ksiazeczki pracowniczej!
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b1ldgt$f0l$1@news.tpi.pl>, Leo wrote:

> Jak napisałem wcześniej, wszystko normuje u s t a wa.

A coś bliżej na temat tej u s t a w y?

Renata

12. Data: 2003-02-03 15:19:01

Od: "Leo" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrnb3ssn0.eso.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl...

> A coś bliżej na temat tej u s t a w y?
>
> Renata

Co konkretnie Ciebie interesuje?

leo

13. Data: 2003-02-03 19:14:06

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b1m1cl$qac$1@atlantis.news.tpi.pl>, Leo wrote:

> Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w

> Co konkretnie Ciebie interesuje?

Źródło, jakaś data, namiary na ustawę. Tak, żebym mogła do niej
dotrzeć i poczytać.

Renata

14. Data: 2003-02-04 00:51:46

Od: "medar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
> [...]

Witam,
ustawa na temat badan profilaktycznych ( nie mylic z badaniami do celow
sanitarno-epidemiologicznych) okresla zakres badan, ktore trzeba
bezwzglednie wykonac przy danym zagrozeniu wystepujacym na stanowisku pracy
( jest to tzw minimum), ale lekarz zawsze ma prawo do rozszerzenia zakresu
badan, jesli uzna to za konieczne. Ustawa okresla rowniez maskymalny czas,
na ktory mozna wydac zaswiadczenie lekarskie i po ktorego uplywie badania
nalezy powtorzyc. Natomiast badania do celow sanitarnych ( ksiazeczki
zdrowia) wykonuje sie co pol roku ( to z kolei okresla ustawa z lat
piedziesiatych XX wieku, ktora jeszcze obowiazuje). Obecnie nie ma już
obowiazku wykonywania badan rtg klatki piersiowej i WR 1 raz w roku - o
koniecznosci i czestotliwosci tych badan decyduje lekarz, ale i tak trzeba
zglaszac sie na badanie ogolnolekarskie co pol roku ( przynajmniej w wielu
rejonach kraju sanepidy nie honoruja ksiazeczek z dluzszym okresem badan np
wydanych na rok).
Pozdrawiam
milka

15. Data: 2003-02-04 12:55:02

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b1n2t4$fcm$1@atlantis.news.tpi.pl>, medar wrote:
Obecnie nie ma już
> obowiazku wykonywania badan rtg klatki piersiowej i WR 1 raz w roku - o

A jak jest z podstawowymi badaniami krwi przy bad. okresowym? Czy jest
obowiązkowe dla wszystkich niezależnie od wykonywanej pracy?

Renata

16. Data: 2003-02-04 23:08:23

Od: "medar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jak jest z podstawowymi badaniami krwi przy bad. okresowym? Czy jest
> obowiązkowe dla wszystkich niezależnie od wykonywanej pracy?

Zakres badań profilaktycznych określa Dz.U.96.69.332. Morfologia krwi,
badanie ogólne moczu itp. nie są badaniami wykonywanymi obligatoryjnie u
każdego pracownika.
Pozdrawiam
milka

17. Data: 2003-02-05 07:50:15

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b1ph7p$4h6$1@atlantis.news.tpi.pl>, medar wrote:

> Zakres badań profilaktycznych określa Dz.U.96.69.332. Morfologia krwi,
> badanie ogólne moczu itp. nie są badaniami wykonywanymi obligatoryjnie u
> każdego pracownika.

Bardzo dziękuję. O to właśnie mi chodziło, o konkretną ustawę.
Znalazłam sobie w sieci i poczytałam.

Renata

MARKET Super Ogrzewacz Chemiczny!!!
A jak wyleczyc gronkowca.....