badania moczu... :( wyjdzie, ze ziele jaram??

11. Data: 2005-03-29 10:42:44

Temat: Re: badania moczu... :( wyjdzie, ze ziele jaram??
Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

sekcio wrote:
> ehheeh nie sadze, ziele jest cool (w umiarkowanych ilosciach) mozesz mi truc
> co zechcesz... zycze powodzenia

Alez mi to zwisa kalafiorem i to co sadzisz i to co robisz i to o
zrobisz dzieciaku.

Pzdr
Grzesiek

12. Data: 2005-03-30 17:21:19

Temat: Re[2]: badania moczu... :( wyjdzie, ze ziele jaram??
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Grzegorz,

W Twoim liście datowanym 29 marca 2005 (12:42:44) można przeczytać:

GJ> Alez mi to zwisa kalafiorem i to co sadzisz i to co robisz i to o
GJ> zrobisz dzieciaku.

dajcie se spokuj co? wytworzys ie kolejna daria i co bedize? a
poprawdzie ziele to jeszcze nie jakis straszliwy narkotyk i lepsze to
niz grzanie wódy imho;/ czlowiek po trawie nie jest agresywny, po
alkoholu- owszem. wiem po sobie :>

--
Pozdrowienia,
Beherit

13. Data: 2005-03-30 17:31:34

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beherit napisał(a):

> [...]
> poprawdzie ziele to jeszcze nie jakis straszliwy narkotyk i lepsze to
> niz grzanie wódy imho;/ czlowiek po trawie nie jest agresywny, po

to zależy od osobnika, sa tacy którzy po alkoholu robią spokojni jak
baranki... ;)

po za tym nic nie jest "bezpieczne" jeżeli nie ma sie umiaru...

palenie trawy, branie nawet tak miękkiego narkotyku, nie pozostaje bez
echa... mówiąc jezykiem laika - robią się "dziury w mózgu"

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

14. Data: 2005-03-30 19:58:22

Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Emi,

W Twoim liście datowanym 30 marca 2005 (19:31:34) można przeczytać:

E> to zależy od osobnika, sa tacy którzy po alkoholu robią spokojni jak
E> baranki... ;)
nhoo, czasem nawet spadaja pod/na stol i ich wogole nie ma :P

E> po za tym nic nie jest "bezpieczne" jeżeli nie ma sie umiaru...
E> palenie trawy, branie nawet tak miękkiego narkotyku, nie pozostaje bez
E> echa... mówiąc jezykiem laika - robią się "dziury w mózgu"

a to fakt. ale trawa raz na czas lepsza niz piwo :>[przynajmniej sie
nie ma tak straszliwego kaca jak po piwie :P]

--
Pozdrowienia,
Beherit

Terry Schiavo bedzie znow karmiona
Non olim factam
[spam] zapraszamy: badanie w internecie, zasoby a zdrowie
Problemy żołądkowe - gdzie szukac profesjonalnej pomocy
ciąża i brak łaknienia