badania przez zastosowaniem tabletek

1. Data: 2003-09-09 13:27:27

Temat: badania przez zastosowaniem tabletek
Od: "KingaS_NS" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Zdecydowałam sie na tabletki antykoncepcyjne i mam takie pytanie jakie
powinnam wykonac badania przed pierwsza wizytą u ginekologa. Ja wiem ze to
moze mi powidzieć lekarz ale pytam sie was bo wolę wiedziec wcześniej nim
zasiądę na stołku u lekarza :-)

Pozdrawiam

Kinga

2. Data: 2003-09-09 13:50:04

Temat: Re: badania przez zastosowaniem tabletek
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KingaS_NS" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze mi powidzieć lekarz ale pytam sie was bo wolę wiedziec wcześniej nim

lekarz zrobi standartowe badanie ginekol.zleci cytologię , wypyta o
miesiączke ,czy sa długie ,bolesne ,itp.
czy chorujesz na cos,jesli wszytsko bedzi ok to przepisze pigułki.
ja nie miałam robionych żadnych badan krwi ,czy poziom hormonów ,itp.
jesli lekarz nie zapya cie o nic tylko wypisze recepte poszukaj innego
lekarza.
pozdr.
p.

3. Data: 2003-09-09 19:11:53

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze to
> moze mi powidzieć lekarz ale pytam sie was bo wolę wiedziec

zgodnie z ostatnimi zaleceniami Europejskiego Towarzystwa
Antykoncepcyjnego zeby zalecic antykoncepcje hormonalna u zdrowej
mlodej kobiety nalezy przed:
1. zebrac wywiad...
2. zmierzyc cisnienie krwi
3. zbadac ginekologicznie
4. zrobic cytologie (w ramach screeningu jesli nie byla robiona w
ciagu ostatnich 2 lat)
5. zlecic badania enzymow watrobowych
i koniec...
zadne poziomy hormonow nic i nikomu nie wniosa... a sa tylko strata
czasu i pieniedzy pacjentki...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

4. Data: 2003-09-09 19:13:14

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 5. zlecic badania enzymow watrobowych
> i koniec...
> zadne poziomy hormonow nic i nikomu nie wniosa... a sa tylko strata

A z ciekawości:
czy badanie piersi nie wchodzi w zakres podstawowych badań,
które powinny być wykonane przed zapisaniem tabletek?
Pozdrawiam.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2003-09-10 08:28:56

Od: "tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał

> 5. zlecic badania enzymow watrobowych
> i koniec...

Na czym polega to badanie?

6. Data: 2003-09-10 08:38:17

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bjmneb$4ga$...@n...news.tpi.pl,

http://www2.gazeta.pl/zdrowie/1,46565,949806.html

--
Robert

7. Data: 2003-09-10 20:11:37

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał

zapytaj w laboratorium bo ja nie pamietam juz jak to sie robi...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl