badanie dziewicy

21. Data: 2004-05-15 19:56:24

Temat: Re: badanie dziewicy
Od: "SZ" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badanie ginekologiczne to wziernikowanie i badanie dwuręczne. Wziernikowanie
tradycyjne nawet wąskimi wziernikami może być niemożliwe. Wtedy, gdy
wziernikowanie jest to konieczne można użyć waginoskopu (niedostępny w
większości poradni i szpitali). Natomiast badanie dwuręczne przez pochwę
jednym palcem często jest możliwe do wykonania bez uszczerbku dla badanej.
Pozdrawiam Z.

22. Data: 2004-05-16 05:31:53

Od: "Rosie" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to ciekawe pytanie zadałaś...
> A może tak byś się zastanowiła, gdzie była matka dziewczyny, która jest
> tematem wątku?

Tak sie sklada, ze dziewczyna byla pelnoletnia i wolala isc sama do lekarza.
Widac z tego, ze miala ogromnego pecha, choc sadzac po Pani opinii - to nic
strasznego.
Niesamowite, sama Pani jest matka, a wykazuje Pani tak malo zrozumienia dla
innych.
Rosie.

23. Data: 2004-05-17 06:44:37

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Niesamowite, sama Pani jest matka, a wykazuje Pani tak malo zrozumienia
dla
> innych.
> Rosie.

zreszta juz nie po raz pierwszy, jak sie zdarzylam przekonac ....

24. Data: 2004-05-17 09:55:25

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sie sklada, ze dziewczyna byla pelnoletnia i wolala isc sama do
lekarza.

Problem nie w tym, ze poszła sama, ale w tym, że nie wiedziała, co ją
czeka...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

25. Data: 2004-05-17 11:53:35

Od: "Rosie" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem nie w tym, ze poszła sama, ale w tym, że nie wiedziała, co ją
> czeka...

Wiedziala, co POWINNO ja czekac, ale lekarz sprawil, ze sie straszliwie
zawiodla.
Rosie.

26. Data: 2004-05-17 13:58:20

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedziala, co POWINNO ja czekac, ale lekarz sprawil, ze sie straszliwie
> zawiodla.

A co powinno ją czekać, skoro nie badanie ginekologiczne?

27. Data: 2004-05-17 19:21:20

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c8agak$f4e$1@news.onet.pl...
> A co powinno ją czekać, skoro nie badanie ginekologiczne?

Może Pani skończyć mówić jak upośledzona psychicznie?
Nie widzi Pani różnicy między badaniem ginekologicznym wykonanym delikatnie
od chamskiego wdzierania rąk do dziewiczego łona i jeszcze docinanie, że
jest "trochę przekrwione"? To ja już nie wiem, jak to Pani wytłumaczyć.

D.

28. Data: 2004-05-17 20:32:14

Od: "agulka" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za wyrazenie ale widze tutaj przejawy braku kultury i moze
odrobiny zacofania i nie mowie wcale o pani duszczynskiej.
a co ona zlego powiedziala twierdzac ze lekarz nie musial widziec krwi tylko
stwierdzil ze jest przekrwione?? stwierdzila tylko suchy fakt i bylo to
bardzo madre spostrzezenie. i jedynie ci, co ja atakuja i nazywaja
"uposledzona psychicznie" zle sie zachowuja i powinni sie nad soba
zastanowic.

a Rosie moim zdaniem nie powinna sie zachowywac jakby wizyta u ginekologa to
jakies straszne wewnetrzne przezycie i najwazniejsze w jej zyciu wydarzenie.
potrafie zrozumiec ze nie jest to wizyta latwa i wiaze sie z wielkim
stresem, ale zyjemy w XXI wieku i badanie ginekologiczne jest tak samo
zwyklym badaniem jak stomatologiczne i nie podchodzmy do niego nadto
delikatnie.
tylko prosze nie mowic jakbm sie czula, gdyby to byla moja coreczka,
poniewaz sama jestem nastolatka i przeszlam pare takich badan.

29. Data: 2004-05-18 07:27:44

Od: "Rosie" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko prosze nie mowic jakbm sie czula, gdyby to byla moja coreczka,
> poniewaz sama jestem nastolatka i przeszlam pare takich badan.

Najwidoczniej jest to dla Ciebie zupelnie normalne. Wspolczuje Ci, ze
spotykalas tylko takich lekarzy.
Na szczescie sa osoby wykazujace nieco wiecej zrozumienia.
A tak poza tym, gdybys przeczytala dokladnie poprzednie posty to
wiedzialabys, ze krew rzeczywiscie byla.
Ta dyskusja naprawde nie ma najmniejszego sensu, bo niektorzy nawet nie
probuja zrozumiec drugiego czlowieka, tylko z gory zakladaja, ze nie ma
racji.
Rosie.

30. Data: 2004-05-18 08:05:38

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta dyskusja naprawde nie ma najmniejszego sensu, bo niektorzy nawet nie
> probuja zrozumiec drugiego czlowieka, tylko z gory zakladaja, ze nie ma
> racji.

Jak się szuka zrozumienia, to trzeba iść do psychoterapeuty lub do
psychiatry...
O ile prawidłowo działa mi kopiowanie w wklejanie tekstu, to szukałaś
odpowiedzi na pytanie: "Czy ginekolog może podjąć decyzje o badaniu
dziewczyny przez pochwe, jesli
wie, ze nigdy nie wspolzyla?", a nie zrozumienia...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

okulista -Rzeszów