badanie poziomu hormonów

1. Data: 2004-04-26 19:52:55

Temat: badanie poziomu hormonów
Od: joaśka <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i o zdrowie pytam

Mam do zrobienia badanie z krwi na poziom 2 hormonow i tu pytanie czy je
trzeba robic na czczo? czy o dowolnej porze dnia.Wiem ze to badanie krwi
i wszystkie badania podstawowe robi sie na czczo.Ale co do tego to
zapomnialam zapytac lekarza.
Ile moze to kosztowac, wiem ze sa drogie.

Pozdr.

2. Data: 2004-04-26 21:51:35

Temat: Re: badanie poziomu hormonów
Od: "Sebastian Rosciszewski" <S...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "joaśka" <j...@b...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> i wszystkie badania podstawowe robi sie na czczo.Ale co do tego to
> zapomnialam zapytac lekarza.
> Ile moze to kosztowac, wiem ze sa drogie.

na czczo

Sebastian Rosciszewski

3. Data: 2004-04-26 22:07:54

Od: "ulek" <u...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem w którym miescie mieszkasz ale w Lublinie w prywatnej przychodni
zaplacilam za jeden hormon 24 zl
pozdrawim ulek

lekarz rodzinny a zaswiadczenie dla pracodawcy
jak widać zmiany nowotworone na zdjęciu rtg?
Dlaczego tak trudno zyc z partnerem lekarzem ?
lejkowata klatka piersiowa
co to za objawy? choroba neurologiczna? psychyczna?