bajpasy-operacja

11. Data: 2003-12-12 07:13:50

Temat: Re: bajpasy-operacja
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam sie za to nad odpowiedzialnoscia takich kretynow, ktorzy
pieprza
> o biznesie i pazernych lekarzach, przekonuja pacjenta do rezygnacji z
> zabiegu, po czym pacjent dostaje zawalu podczas "kuracji oczyszczajacej" i
> umiera. Przeciez to podpada pod nieumyslne (?) spowodowanie smierci...

Pewnie nie masz pojęcia o kuracjach oczyszczających, za to bezkrytyczne
zaufanie do konwencjonalnej medycyny, która zamiast skorzystać z tego co już
jest, wymyśla jakieś nowoczesne sposoby, które niewiele więcej pomagają jak
puszczanie krwi.
Powtarzam, co z tego, że gościowi założą bajpasy? Przecież coś doprowadziło
do zatkania tych tętnic i wkładanie nowych rur, tylko opóźni proces, bo
dalej zatka się w innym miejscu. Wtedy jednak założą mu jeszcze gdzie
indziej bajpasy, aż do stanu, kiedy powiedzą, że zrobili wszystko co było w
ich mocy.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

12. Data: 2003-12-12 15:23:11

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dalej zatka się w innym miejscu. Wtedy jednak założą mu jeszcze gdzie
> indziej bajpasy, aż do stanu, kiedy powiedzą, że zrobili wszystko co było

A ty wykazujesz super krytyczne podejście do szarlatanerii:). A więc zamiast
krytykować medycynę konwencjonalną podaj, proszę, wiarygodne źródła, które w
sposób zgodny z metodą naukową (badania statystyczne, podwójna ślepa próba
itp) wykażą, że te metody oczyszczające rzeczywiście zmniejszają odkladane
złogi w arteriach. Bo np. rekomendowany przez ciebie instytut Piokal w
Gliwicach "leczy" metodą samozwańczego prof.:)))) Piotrowicza, tego, co na
wszystkie choroby polecał wkładki do butów z nadrukowanymi czerwonymi
plamami:))).

13. Data: 2003-12-12 16:08:35

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości

> [...]
> itp) wykażą, że te metody oczyszczające rzeczywiście zmniejszają odkladane

Nie rozumiem czemu. Skoro w arterii są zanieczyszczenia, które ją blokują i
je usuniemy, to problem zniknie. Właśnie to jest jedynym powodem założenia
bajpasów - zatkanie. Nie wiem co tu trzeba udowadniać.

> [...]
> Gliwicach "leczy" metodą samozwańczego prof.:)))) Piotrowicza, tego, co na
> wszystkie choroby polecał wkładki do butów z nadrukowanymi czerwonymi
Zacytuj mi proszę gdzie proponowałem ten instytut, bo chyba coś Ci się
pomyliło. Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje :)

14. Data: 2003-12-12 17:09:37

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem czemu. Skoro w arterii są zanieczyszczenia, które ją blokują
> je usuniemy, to problem zniknie. Właśnie to jest jedynym powodem założenia
> bajpasów - zatkanie. Nie wiem co tu trzeba udowadniać.

Całkowita zgoda. Tyle, że mały drobiazg; -właśnie trzeba udowodnić i
odpowiednio udokumentować, że proponowana kuracja oczyszczająca doprowadza
rzeczywiście do usunięcia tych złogów w arteriach. A o ile wiem, to takich
dowodów nie podawano . Bo gdyby były, to Nobel murowany:).

> Zacytuj mi proszę gdzie proponowałem ten instytut, bo chyba coś Ci się
> pomyliło. Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje :)

Wydawało mi się, że w innym wątku dot. tego instytutu podawałeś namiary na
nich. Jeśli to nie ty, to przepraszam.

15. Data: 2003-12-12 20:17:03

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Dec 2003, Trapez wrote:

> Nie rozumiem czemu. Skoro w arterii są zanieczyszczenia, które ją blokują i
> je usuniemy, to problem zniknie. Właśnie to jest jedynym powodem założenia
> bajpasów - zatkanie. Nie wiem co tu trzeba udowadniać.

a co to sa za zanieczyszczenia, co zawieraja i jak je usuniesz.
Bo zdaje sie, ze odkryto juz, ze mozna zastosowac inhibitory
HMG-konezymu A - ale nie wszystkie te jak to nazywasz "zanieczyszczenia"
da sie tak usunac i niekiedy trzeba siegac po metody mechaniczne
lub ominac przeszkode (by-pass a nie bajpas)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

16. Data: 2003-12-12 21:52:57

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...
> [...]
> da sie tak usunac i niekiedy trzeba siegac po metody mechaniczne
> lub ominac przeszkode (by-pass a nie bajpas)

Ogólnie oczywiście zgoda, z jednym zastrzeżeniem;- może za dużo powiedziane"
odkryto";- tymczasem OIW jest tylko jedno doniesienie, oby się potwierdziło
:).

17. Data: 2003-12-12 22:46:59

Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> da sie tak usunac i niekiedy trzeba siegac po metody mechaniczne
> lub ominac przeszkode (by-pass a nie bajpas)

a uwzgledniajac ustawe o jezyku polskim to pomost
:)

18. Data: 2003-12-13 07:44:38

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Dec 2003, pestifer wrote:

> a uwzgledniajac ustawe o jezyku polskim to pomost

pomost omijajacy - taka sentencja dobrze oddaje to,
co taki by-pass ma robic - po prostu omijac krytyczne,
odcinkowe zwezenie, ktore moze doprowadzic do zamkniecia
naczynia. Pomost sie wykonuje wlasnie w tym celu.
Jesli wszyscy uswiadomiliby sobie do czego to sluzy
cala ta dyskusja o "usuwaniu zanieczyszczen" nie mialaby
sensu, poniewaz kazdy pacjent po pomostowaniu otrzymuje
leki z grupy statyn i jest odpowiednio leczony takze
w tym celu aby pomost i reszta naczyc nie zostala
zamknieta nowymi blaszkami miazdzycowymi

P.

19. Data: 2003-12-13 08:28:25

Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...

> [...]
> leki z grupy statyn i jest odpowiednio leczony takze
> w tym celu aby pomost i reszta naczyc nie zostala
> zamknieta nowymi blaszkami miazdzycowymi

wlasciwie to pomosty zapobiegaja niedokrwieniu
tzw krytyczne zwezenia rzadko sa przyczyna zawalu, znacznie czesciej zdarza
sie to w zwezeniach rzedu do 50%
ale to juz temat na odrebna dyskusje
a propos "oczyszczania" to istnieja jeszcze aterotomy...

20. Data: 2003-12-13 08:42:28

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@U...fm> napisał w wiadomości
> tzw krytyczne zwezenia rzadko sa przyczyna zawalu, znacznie czesciej
zdarza
> sie to w zwezeniach rzedu do 50%

Ho ho - skąd takie wiadomości ??
Wytłumacz mi więc, dlaczego w trybie pilnym i z niesamowitą ostrożnością
operuje się chorych z krytycznym zwężeniem pnia?? I wtedy naprawdę nikt nie
przejmuje się zwężoną w 50% gałęzią marginalną.... (a swoją drogą zwężenie
rzędu 50% zazwyczaj nie jest uważane jako istotne....)
Poszę o komentarz.....
--
Jola
Nakarm głodne dziecko