Re: baranina jagnięcina

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: baranina jagnięcina
From: XL <i...@g...pl>
Date: 03 Apr 2018 10:19:35 GMT

<t...@g...com> wrote:
> Dlaczego tak trudno kupić w Polsce jagnięcinę i baraninę ?
> Czy można to zmienić ?

Nie widzę trudności. Chyba tylko w ew. braku na nią klienteli u Ciebue, bo
u nas prawie w każdym mięsnym jest, nawet w ,,mojej" gminnej podkieleckiej
miejscowości.
Przyjedź do Kielc - sklepy mięsne Kamiński, Zychowicz, PSS SPOŁEM. W
ciągłej sprzedaży. Widuję też w Tesco, o Makro nie wspominając, bo tam to
już standard.

--
XL