[bardzo OT] moj album

1. Data: 2004-03-12 10:51:55

Temat: [bardzo OT] moj album
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=honorek&
RubrID=36486
zapraszam do zerkniecia, a raczej jest to wolanie o pomoc w sprawdzeniu czy
dziala :)
tymczasowo sa tam fotki z moje wyprawy do Indonezjii, i to tez tylko 12 z
750 ;) zbior sie na 100% powiekszy ale docelowo albumik zostal zalozony dla
schemacikow wszelkiej masci :0)
Zyczliwe dusze prosze goraco o uwagi
-pozdrowionka-
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]

1. Data: 2004-03-12 11:00:18

Temat: Re: [bardzo OT] moj album
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "honorek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
RubrID=36486
> zapraszam do zerkniecia, a raczej jest to wolanie o pomoc w sprawdzeniu

dziala, dziala, tylko sie okropicznie dlugo otwiera......

> tymczasowo sa tam fotki z moje wyprawy do Indonezjii, i to tez tylko 12 z
> 750 ;)

a fotki pikne, pikne, nie ma to jak swiatowe zycie prowadzic.....:))))

Ewa zazdrosnica
;P)

1. Data: 2004-03-12 11:21:46

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziala, dziala, tylko sie okropicznie dlugo otwiera......

znaczy sie chyba za duze pliki jpg, pokombinuje... sprawa chyba w
wielkosciach obrazkow, juz odkrylam gdzie w photoshopie sie to zmienia :)
z czasem bedzie jeszcze ciekawiej :)
--jak tylko dorwe sie do scanera, ha ha

-pozdrowionka-
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]

1. Data: 2004-03-12 12:05:04

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Superanckie fotki, masz piękne wspomnienia na całe życie:-)
Jak już Ewa wspomniała ładuje się trochę długo, ale warto poczekać:-)))

gdaMa (Magda)
aktualnie na warsztacie: [xxx] A row of love:-)
http://mmmki.webpark.pl/hafty.html

1. Data: 2004-03-12 14:29:06

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratualacje!!!!
A propos,to nie jest temat[ OT] bo przeciez kwalifikuje sie do tematyki
grupki :)))
Raczej chyba[ INNE]

Pozdrawiam
Pusia(Strasbourg)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
GG 3050843 * Yahoo Messenger -login-pusiaaa
**
p...@p...onet.pl
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**

1. Data: 2004-03-12 18:37:19

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
RubrID=36486
> zapraszam do zerkniecia, a raczej jest to wolanie o pomoc w sprawdzeniu

Kilka dni temu pytała jak założyć album a dziś juz zaprasza ;)
Tylko nie mów, że masz mało czasu :)

Uwag nie ma, same pochwały, czekamy na więcej.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-03-24 18:02:10

Temat: Re: [bardzo OT] moj album(juz mniej OT;) )
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moge sie pochwalic serweta, ktora zrobilam dla mojej mamy na jej swieto :)
Nie wiem czemu nie zapamietal sie folder z serwetami mojej babci prababci
Celinki, ktorej nigdy nie poznalam, ale po ktorej z pewnoscia odziedziczylam
sklonnosc do robotek recznych :0)

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-03-24 18:03:30

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem czemu nie zapamietal sie folder z serwetami mojej babci prababci
> Celinki, ktorej nigdy nie poznalam, ale po ktorej z pewnoscia

a oto zapomniany link
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=36906
blagam o wybaczenie

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-03-24 19:59:10

Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=36906
> Honorata Kulesza

Serweta prześliczna, gratuluję i życzę dalszych sukcesów z tymi zdolnościami
(naprawdę zasób bardzo duży:))

Annach
GG#3201174

Maszyna do szycia Victoria